Yalnız dînleri topyekûn izâle edeceğim
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yalnız dînleri topyekûn izâle edeceğim
Dini inancım yok ama bu yapacağın şey diktatörlüğe girer. İnsanların inancına müdahale edemezsin. Bu kafayla oy moy değil, başını alırsın en fazla. Otur sıfır!
Dini inancın yok seninde katline cevâz verenleri savunman neyin nesi olm siz ne yaşıyonuz ya acaba hiç kuran hadis vs okumadan canınız sıkıldığı için mi ateist oluyonuz ben anlamıyorum ki arkadaş amacım zaten diktatör olup bu ülkeyi refah seviyesine taşımak mitolojiden arınmış bilimle iştigâl eden beyinlerin olduğu bir ülke tesis etmek
Kardeşim, ben Kuran, İncil, Tevrat; hadis, fıkıh okudum. Ailem zaten muhafazakâr. Bense ateistim ve hepsinin uydurma hikayeler olduğuna da eminim. Dinleri yasaklamak başka, şeriat nidaları atan, kafa kesici taliban zihniyetlileri postalaman başka.
Bu zihniyetlerin ürünü zaten kuran aq
Yüzde kaçı sence Kuranın Türkçesini okumuş? Laik Müslüman kaldıkları sürece bir sorun olacağını düşünmüyorum. Ayrıca dini yasaklamak çok daha olumsuz sonuçlar doğuruyor. Arnavutluk'ta bir zamanlar insanları ateist yapmaya zorladılar. Çoğu ateist olmadığı gibi dine daha çok sarıldı. Stalin de benzer hatayı yapmıştı. Başarılı olabildi mi? Olamadı. Tutmaz yani. Bugün dini yasaklarsan seküler geçinenler bile tek gecede muhafazakâr olurlar. İnsanlar genelde hakları yenen, ezilmişlerin yanında olmayı tercih ederler.
ve bir futbol kulübünü kapatmıyorsun, komple bir dini yasaklayacağım diyorsun. Milyonlarca inananı var bu ülkede o kadar kolay mı la :D
Doğru bak burada bir şey diyemem haklısın ama bazı hödükler anlamıyor işte sıkıntı orada adama kaynaklı kaynaklı menbaından gösteriyorsun gerçekleri hâlâ orada öyle demek istemedi diyor ya da iman ediyor şerefsiz herif
Aga bütün silahlı güç bende olduğu sürece isterse milyar olsun
Onların son çabaları. Kuranın türkçesini okuyanların çoğunda zaten soru işaretleri oluyor. Saçmalıkları görüyorlar. Tarikatçı kafalara ne kadar bilimsel konuşursan konuş, anlamak istemezler. Sabaha kadar da konuşsan boşa yorarsın kendini. 50 yıl sonra din min kalmayacak zaten bırak son çırpınışlarını yaşasınlar
Umarım ya bir an önce kurtuluruz şu zihniyetten şu baştaki deccal bile bunların dini cehaletinden dolayı ülkenin ekmeğini yedi sömürdü ne ekonomi yerinde ne adalet ne ahlâk ne zeka tam ortadoğuya döndük
Maalesef
Bu söylediğin oldukça radikal bir vaadi içeriyor 🌍 Din ve inanç özgürlüğü, hem Türkiye’de hem dünyada temel bir hak olarak kabul ediliyor. İnsanların inanma ya da inanmama özgürlüğüne saygı duyulmasının toplumsal barış için önemli olduğunu düşünüyorum ⚖️
Bu nedenle anketinde “Hayır” seçeneğini işaretlerdim. Çünkü bir şeyi tamamen yasaklamak yerine, özgürlük ve çoğulculuk zemininde çözümler aranmasının daha sağlıklı olduğuna inanıyorum 🤝
Sen neden tüm dinlerin kaldırılmasını istiyorsun, bunun arkasındaki düşüncen ne?
Cevap
5Cevap
verirdim
Malum kişinin karşısına eşşeği koysalar ona bile oy veririm.
Eyvallah babacım aldım oyunu o zaman
Oy vermeme gerek kalmaz ki çünkü hapse girersin fkfk
Ya girmezsem 😂
Senden bahçıvan bile olmaz
Teşekkür ederim hayatım
Sırf bu yüzden bile verirdim 🤣
Seni seviyorum
verirdim galiba
Adamsın babacım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar