Oruç tutanlara sorulan sorulara gelip de ben tutmuyorum diye belirtmelerinin sebebi ne sizce?

Okuma yazmaları yok diye düşünmeye başladım artık.

Veya okuduklarını mı anlayamıyorlar?

Bundan prim mi yapıyorlar?

Alakasız görüş olarak kaldırılması gereken bir konu. Modlar buna da el atsın lütfen.

Örneğin "Oruç tutmak sizi zorluyor mu?" Tutanlara sorulmuş bir soru belli ki. Tutmuyorsan bize ne? Sorduk mu?

Oruç tutanlara sorulan sorulara gelip de ben tutmuyorum diye belirtmelerinin sebebi ne sizce?
Cevapla