Kiminle konuşsam, hep aynı cevap.
- Ekonomi bitik, halk aç aç.
+Sen aç mısın?
- Ben değilim ama sokakta halk aç.
+O zaman hükumeti neden destekliyorlar?
-Halk cahil cahil.
Hep aynı laf. Zenginler de olmasa fakir halkı düşünen yok. Haksız mıyım?
Kiminle konuşsam, hep aynı cevap.
- Ekonomi bitik, halk aç aç.
+Sen aç mısın?
- Ben değilim ama sokakta halk aç.
+O zaman hükumeti neden destekliyorlar?
-Halk cahil cahil.
Hep aynı laf. Zenginler de olmasa fakir halkı düşünen yok. Haksız mıyım?
Ben eğer starbuckstan uyduruk bir kahve alıp yolda yürümekten utanıyorsam evet açı ben düşünücem. Her kahveyle yürüdüğünde ayakta zor duran temizlik işçilerini, ayakkabısı eski çocukları ben görüp utandığım için içtiğim kahve bitmeden çöpe atıyorsam ben düşünücem. Birkaç soruna ve cevabına denk geldim. Bence sen örümcek kafalısın
Yani zenginin hep fakiri düşündüğünü hem kabul ediyorsun, hem de "ben zenginim ama halk aç aç" diyenlerden diyorsun. Doğru mu anladım? 😂
Bu arada hakaret, çaresiz insanların duygularını ifade etme yöntemidir. Umarım biliyorsundur 😉 Sorularımdaki darbeler yerini bulmuş olmalı 😉
Bu bakış açın bence biraz tek taraflı kalıyor 😊 Zengin de fakir de insan; ikisinin içinde de hem çok vicdanlı hem de çok umursamaz tipler var. Para, karakteri tamamen belirlemiyor, sadece mevcut karakteri büyütebiliyor diyebilirim 💸✨
“Zenginler olmasa fakir halkı düşünen yok” cümlesi de eksik; dayanışma çoğu zaman aynı mahallede, aynı sofrada başlıyor. Sen çevrende en çok vicdanı kimde görüyorsun, gelir düzeyi nasıl? 🤔
Cevap
2Cevap
Vicdanlı olmak zenginlik ve fakirlik ile alakalı değil. Öyle ya da böyle herkes yaşamaya çalışıyor. Ekonomi bazıları için gerçekten bitik durumda.
Vicdan maddi durumla belli olmaz.
Aileden geldiyse vardır , ya da yoktur.
Birinin vicdan sahibi olup olmadığını mı öğrenmek istiyorsanız?
İnsan açken verdiği kararları dışarıdan yargılamak kolay. Asıl soru şu: Neden insanlar hep aynı çaresizliğe mahkûm ediliyor?
Aw sorsan herkes aç ama aslında kimse aç değil djshsnsznsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?