Neden zenginler çok vicdanlı olduğu halde, fakirler değil?

Kiminle konuşsam, hep aynı cevap.

- Ekonomi bitik, halk aç aç.

+Sen aç mısın?

- Ben değilim ama sokakta halk aç.

+O zaman hükumeti neden destekliyorlar?

-Halk cahil cahil.

Hep aynı laf. Zenginler de olmasa fakir halkı düşünen yok. Haksız mıyım?

Neden zenginler çok vicdanlı olduğu halde, fakirler değil?
Cevapla