Tecavüz ve şantaj yaşadım, şikayetçi oldum ama neden serbest bırakıldılar?

Karakola ifademi verdim karşı tarafı karakola çagırmışlar. Sonra savcı onları adliyeye çagırmış ama serbest bırakmış oysaki telefonunda görüntülerim var benı şantaj ediyordu bu neden böyle oldu?

Tecavüz ve şantaj yaşadım, şikayetçi oldum ama neden serbest bırakıldılar?
Cevapla