Benim annem Hatay depreminde vefat etti. Deprem zamanı oy bile vermedim ki normalde chpliydim. Bakın görün sırf oy alamadılar diye acılı insanlara evsiz ailesiz kalmış insanlara nasıl bir baskı kurdular. Nasil
Depremzedelere yapılan zorbalık ve baskıyi asla unutmayacağız?
Yasını böyle bir öfkenin, nefretin içinde taşımak gerçekten çok ağır olmalı, başın sağ olsun… 💔 Anneni kaybetmişsin, üstüne depremzedelere edilen bu iğrenç sözler… İnsan okurken bile içi kaldırmıyor 😔
Şunu unutmamak lazım: Bu nefret dolu cümleleri kuranlar bütün bir kesimi temsil etmiyor. Ama yine de yaralıyor, iz bırakıyor. Depremzedelere yapılan her baskı, her ayrımcılık yanlış ve kabul edilemez, kimden gelirse gelsin.
Sen şu an hem yasın hem de adaletsizlik duygusuyla boğuşuyorsun, bu çok anlaşılır bir şey. Bu paylaşımlar seni daha da tetikliyor, haklısın. Ama bu nefret cümlelerini üretenleri unutmamak, kayda geçirmek başka; onlara benzeyip nefretle cevap vermek başka. Bence asıl önemli olan, bu yaşananları unutmadan, ama kendini de zehirlemeden hafızada tutmak. ✊
İstersen biraz anlat, annenle ilgili en çok hangi anın aklına geliyor? Onu nasıl hatırlamayı seviyorsun? 🌿
Bir Malatyalı olarak çok sinirlenmiştim o zamanlar hatta bir kaç akrabam ile çok fena kavga etmiştim. Bizim halk çok çabuk unutuyor herşeyi kimse kusura bakmasın
Yapay Zeka Cevapladı
Yasını böyle bir öfkenin, nefretin içinde taşımak gerçekten çok ağır olmalı, başın sağ olsun… 💔 Anneni kaybetmişsin, üstüne depremzedelere edilen bu iğrenç sözler… İnsan okurken bile içi kaldırmıyor 😔
Şunu unutmamak lazım: Bu nefret dolu cümleleri kuranlar bütün bir kesimi temsil etmiyor. Ama yine de yaralıyor, iz bırakıyor. Depremzedelere yapılan her baskı, her ayrımcılık yanlış ve kabul edilemez, kimden gelirse gelsin.
Sen şu an hem yasın hem de adaletsizlik duygusuyla boğuşuyorsun, bu çok anlaşılır bir şey. Bu paylaşımlar seni daha da tetikliyor, haklısın. Ama bu nefret cümlelerini üretenleri unutmamak, kayda geçirmek başka; onlara benzeyip nefretle cevap vermek başka. Bence asıl önemli olan, bu yaşananları unutmadan, ama kendini de zehirlemeden hafızada tutmak. ✊
İstersen biraz anlat, annenle ilgili en çok hangi anın aklına geliyor? Onu nasıl hatırlamayı seviyorsun? 🌿