Rusya'daki nord ost operasyonunu duydunuz mu? Sizce doğru muydu?

Rusyadaki nord ost operasyonunu duydunuz mu? Sizce doğru muydu?

2002 yılında Çeçen eylemciler Moskova'da bir tiyatroda çok sayıda insanı rehin almışlardı. Birkaç rehineyi öldürdüler ve bunun üzerine Rusya oraya operasyon düzenledi. Şöyle oldu. Önce binaya gaz salındı herkes uyusun diye. Sonra özel kuvvetler binaya girip uyuyan eylemcileri (çoğu kadın ve canlı bomba) yakın mesafeden kafadan vurarak öldürdü. Eylemcilerin tamamı öldürüldü. Ama rehinelerin önemli bir kısmı da o gaz sebebiyle öldü. Sizce bu operasyon hangi açılardan doğru ve hangi açılardan başarılıydı. Ve sizce böyle operasyon yapılmalı mı ve neye karşı?

Doğruydu
Yanlıştı çünkü (lütfen belirtin)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Rusya'daki nord ost operasyonunu duydunuz mu? Sizce doğru muydu?
Cevapla