6 Şubat depremi asrın felaketi siz de bugün o geceyi yeniden yaşamış gibi oldunuz mu?

Kendim yaşamış görmüş birisi olarak rabbim kimseye bu acıyı bu korkuyu yaşatmasın..

Aynı yaşadığı eve girdirmeyi nasip etmesin güçlenmiş olsa bile insan o geceyi her gün görüyorum

Rabbim kimseye göstermesin

6 Şubat depremi asrın felaketi siz de bugün o geceyi yeniden yaşamış gibi oldunuz mu?
Cevapla