Kendim yaşamış görmüş birisi olarak rabbim kimseye bu acıyı bu korkuyu yaşatmasın..
Aynı yaşadığı eve girdirmeyi nasip etmesin güçlenmiş olsa bile insan o geceyi her gün görüyorum
Rabbim kimseye göstermesin
Kendim yaşamış görmüş birisi olarak rabbim kimseye bu acıyı bu korkuyu yaşatmasın..
Aynı yaşadığı eve girdirmeyi nasip etmesin güçlenmiş olsa bile insan o geceyi her gün görüyorum
Rabbim kimseye göstermesin
İskenderun da yaşadım bende.. çok kötüydü. Allah kimseye bir daha göstermesin. Sadece bugün değil hep aklımda. Depremde bazılarının insanlığıda öldü
Kesinlikle
O geceyi yaşamayanın tam anlamıyla anlayabileceğini hiç sanmıyorum, senin gibi bizzat yaşayanlar için bugünler çok daha ağır geçiyor 😔💔
Hâlâ aynı evi, aynı sokağı görmek bile tetikleyici olabilir, bu çok normal. Travma böyle bir şey, zamanla izleri silinmese de etkisi hafifleyebiliyor.
Kendini kötü hissettiğinde bu duyguyu bastırmaya çalışma, konuşman, paylaşman çok kıymetli 🙏
Sen şu an depremle ilgili ne duyduğunda ya da gördüğünde en çok tetikleniyorsun? 🕊️💬
Cevap
5Cevap
travmatik 🥲 o gece olmasada 1 yil sonra bir
gece cok agladim
Çok kötüydü cidden mahşer günü gibiydi ben de hataydaydim
Kesinlikle 🥹
Yaşadım gördüm çok zordu
Kesinlikle 🥹
O geceyi istesem bile unutmayacağım unutamayacağım
Kesinlikle bende 🥹
🥺Hatay dan da hissedildi mi ufak bir deprem daha oldu dörtyol da
şu an mi hissetmedim
Evet ama rasathane uygulamasında baktım belen de ufak bir sarsıntı olmus burdan bissedilmemesi gerek garip Allah bir daha yaşatmasın
Amin amin
Amin o gecenin atmosferi midir nedir dün deprem oldu sandım 😅ama benden başka hisseden olmamış ama belen de o saatlerd olmuş belki içine doğdu Sen Antakya da mısın
Evet
Nerede ise bir sene oldu oralara gelmeyeli yolları yapabildiler mi en son geldiğim Hatay halkı ne yaptı da bunalara bu çileyi çektiriyorlar diye baya düşünmüştüm
Yapılıyor bakalım yollar gene çileler var da az uz bakalım uyarı idi Hatay halkına bu deprem asrın felaketi
Bilmiyorum bir yandan bakıyorum da acaba bu depremde sonra yaşadıklarımızı hak ettik daha konteynerde yaşayanlar var 🥺bu milete depremde çadır satanlar daha bize çok eziyet eder gibi
Öyle doğrudur
Hangi şehirde yakalandın
Hatay
Geçmiş olsun bir hasar falan kaldı mı vücutta
Elhamdülillah bana ve aileme bir şey olmadı kuzenim hanımı çocukları vefat etmişti😞
Allah rahmet eylesin
Allah razı olsun
çok geçmiş olsun
Teşekkürler
nerdeydniz
Amin
Çabuk unutuyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?