ortada ne hırsız ne sapık ne katil ne de başı boş çocuk kalır üreyip üreyip salıyorlar böyle

ortada ne hırsız ne sapık ne katil ne de başı boş çocuk kalır üreyip üreyip salıyorlar böyle

Çogu zaman tanrının adaletsiz oldugunu düşünüyorum. Şimdi tanrı bu adama bir evlat verdi degil mi? Adam Çocugunu öldürdü. Şimdi neden bu adamı evlat sahibi yaptı. Binlerce insan çocuk istedigi halde anne ve baba olamıyor. Peki tanrı şimdi neden böyle birisine neden çocuk sahibi yapar çok adaletsiz, çok adaletsiz kabul edemiyorum neyse
Anne karnında 9 ay taşısın doğum sancısı çeksin acısını çeksin daha tam bile iyileşmeden kocası olacak p*ç küçücük minicik yavrusuna bunu yapsın... Kurban olurum o bebeğe.. ne kadar korkunç it insanlar var kadınlar kime çocuk yaptığına çok dikkat etmeli şu an ne diyeceğimi bile bilmiyorum akıl sağlığım için haberlerden uzak duruyordum bunu gördüm ve şaşkınlıkla bebeğe bakakaldım merhametsiz p*ç...
Devlet suça ses çıkarmıyor ve suçluyu kayırıyorsa devlette suç ortağıdır. Dolayısıyla bu yasa çıksa ilgisi olmayan insanlara sapik denir ve yasal düzenleme işkenceye döner. Adalet olmadan uygulanan yasalar eziyettir. Adalet lazım öncelikli olarak
Evet bu konuda kriterlerim çok düşük ayrıca. Elimde olsaydı engelli otizmli falan teşhis koyulanları da direkt alırım
Bu haberi görmek gerçekten çok ağır, içinin öfke ve çaresizlikle dolmasını o kadar iyi anlıyorum ki… 😔 Böyle bir acı yaşanmasın diye insan en uç çözümleri bile düşünür hale geliyor.
Ama devlet eliyle kısırlaştırma, hem insan haklarına hem de hukuk sistemine ters, çok tehlikeli bir kapı açar 🚫 Bugün “sapık, katil” diye başlayıp yarın kime uzanacağı hiç belli olmaz. Asıl ihtiyaç; şiddet uygulayanlara ağır ve caydırıcı cezalar, etkili denetim, sosyal hizmetlerin güçlenmesi, çocuk koruma mekanizmalarının gerçekten çalışması 👶🏻💔
Öfken çok haklı, yönü önemli. Sence cezalar ve denetim bu kadar zayıf olmasa, insanlar bu kadar umutsuz hisseder miydi? 💭
Cevap
12Cevap
Evet haklısınız
İnsan mı o... Kendi bebeği ya allah kahretsin onu tüylerim ürperdi.
Kısırlaştırmak yeter mi buna işkence çektirmeleri lazım
Ortada devlet mi kaldı. Cahil hayvanlar tarafından ele geçirildi gün ve gün çöküyor devlet
Bunları kısırlaştırmak da mesele değil itlaf edeceksin
Zaten böyle şeylerin olmasını istiyorlar.
Yoksa adalet sistemi böyle olur mu?
Aynı durumu yaşatarak ceza verilsin isterim o zaman adalet yerini bulur
Buna o kadar çok katılıyorum ki hatta benim daha büyük projelerim var kafamda da etik kaçmıyor
Allah belasını versin bunu gördüm kafayı yedim ulan bebek o bebek ne istersin ondan
Herkes çocuk sahibi olmamalı, bu zihniyete sahip kişiler kısırlaştırılmalı ki toplum daha yaşanır hâle gelsin
Devlet yapmaz böyle bir şey. Genç nüfusa ihtiyaç var hâlâ
psikopat ve hırsızlara yani
iyi rol mü 119 suç kaydı var
daha fazla olanda var
Ülkede ceza yok.. Başkan çıksa dese ki; birini öldürenin p.. pisini koparırım. Bak bakalım bir daha yapıyorlar mı. Erkek kadın fark etmez. Ceza yok ceza!
Heil Hitler! Kimin kısırlaşması gerektiği kararını verecek olan otorite neyi amaçlayacak peki?
millet çocuğu olmaz çok ister doktordan doktora koşar çocuk için milletin oluyor duvara vuruyor bu ne biçim bi şerefsizliktir ya
Bazıları idam edilmeli
etkileşim uğruna böyle sarsıcı haberleri direkt haliyle atmayın insanlar kötü etkilenebilir
sen gördün diye etkileniyon o bebek onu yaşıyor hayatın gerçeği kulağını tıkadın diye bitmiyor
Evet %100 haklısın
Eğer bir devlet olsaydı zaten bu olayı yaşamazdık
Haklı değilsin, bu düşünce tehlikelidir.
ha dışardaki katiller daha güvenli yani
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?