Sizce 20. Yüzyıl'ın gördüğü en acımasız diktatör kimdi?

I. Dünya Savaşı'nın ardından yeni rejimler ve farklı ideolojiler kendini gösterdi. Bilhassa II. Dünya Savaşı süreci ile birlikte pek çok lider ve yönetim biçimi öne çıktı. İtalya cephesinde Faşizm güçlenirken, ondan kısmen etkilenen Nazizm ve bu ikisiyle mücadele ettiğini iddia eden Komünizm gibi farklı görüşler ortaya çıktı. Bir de bu ideolojilerin resmi savunucusu olan ülke liderleri vardı. Peki bu şahıslar arasında sizce hangisi daha acımasızdı?
Adolf Hitler (Nazi Almanyası)
Josef Stalin (SSCB)
Benito Mussolini (İtalya)
Mao Zedong (Çin)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce 20. Yüzyıl'ın gördüğü en acımasız diktatör kimdi?
Cevapla