Neden türbanlı sanatçı, oyuncu, ressam, heykeltıraş neredeyse hiç göremiyoruz?

Mesela, türbanlı bir arp çalan, tiyatro oyuncusu, ressam, heykeltıraş hiç var mı?

Hani iislâmclar sürekli "Türbanlı" diye yıllarca mağduriyet çıkardılar. Ama ne için? 25 yıllık AKP rejiminde, her hak tanındı ama neden hiç bir kültürel bir şey çıkmadı türbanlılardan?

Özgürlük dediniz, e hani? Dansçı yok türbanlı, spiker bile zorla çıkıyor. İslâm yasaklıyoru diye mi? E o zaman neyin özgürlüğünü savundunuz?

Neden türbanlı sanatçı, oyuncu, ressam, heykeltıraş neredeyse hiç göremiyoruz?
Cevapla