Rojavacılar neden Türklere sınırınızda isid kurdunuz diye ağlıyor?

Suriyeliler ülkelerini terör örgütlerinden temizledi , canı yananlar gelip bize zırlıyor., bayragimiza saldiriyor. zırlaamakla devlet olunmuyor kacmayıp savassaydın o zaman derler.

Bi de bizi isid devlet oldu turkiyeye seriat gelecek diye korkutmaya calisiyorlar. Sanki pkk sivil toplum kuruluşu😅 acınız derin anlıyorum ama gidin odanızın köşesinde ağlayın

Rojavacılar neden Türklere sınırınızda isid kurdunuz diye ağlıyor?
Cevapla