Bu sokaklarda öldürülen çocuklarımızın artik bilerek öldürüldüğünü düşünüyorum sizce doğru değil mi?

Bu olan olayalarin faillerinin hepsinin malum ırka ait olması da bu düşüncemi güçlendiriyor. PKK artık dağda silahlı mücadele alanı bulamayınca şehirlere militanlarını salmış bence sistematik olarak Türkler katlediliyor. Eğer bugün devlet buna önlem almazsa yarın herkes sokakta kendini bunlara karşı silahla korumaya başlayacak.

Bu sokaklarda öldürülen çocuklarımızın artik bilerek öldürüldüğünü düşünüyorum sizce doğru değil mi?
Cevapla