İkinci dünya savaşında bir ülke olsaydınız hangisi olurdunuz?

kendinizi savaşan taraflardan biriyle özdeşleştirseydiniz, hangisi olurdunuz?

Nazi Almanyası
Faşist italya
Militarist Japonya
Demokrat ABD
Sovyet Rusya
İki tarafa da denge oyunu oynayan Türkiye
Zorla ittirilen ufak yandaşlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İkinci dünya savaşında bir ülke olsaydınız hangisi olurdunuz?
Cevapla