Cidden öyle birbirlerini tutuyolar
Birisi hırt milletçisi diğeri Arap
Ortak düşman Türk atatürk azerbeycan çünkü Türk'e düşman oğlum adamlar
Cidden öyle birbirlerini tutuyolar
Birisi hırt milletçisi diğeri Arap
Ortak düşman Türk atatürk azerbeycan çünkü Türk'e düşman oğlum adamlar
Cevap
6Cevap
Sidikli nazife hadi yat zıbar bu konular senin anlayacağın konular değil. Başımızdakilerle, Azerbaycan aynı bokun laciverti, hiçbirini sevmeyiz lanet ederiz
Ulan başımızdakilerin arapların bokunu yemediği kaldı
Sende Arap için aynısını yapıyorsum
Acı ama gerçek fakat emellerine ulaşmayacaklar
Ya brni en çok üzen yurt dışında biz İsrail ile aynı algılanıyoruz
Ermenisi hırtı yunanı arsbı hepsinden nefret ediyorum
İkisi de aynı, siyasal islamcılardan ülkeye hayır gelmez
Bak dün rezil görüntüler verildi müdale edince türkiye İsrail gibi soykırım yapıyor gibi gözüküyor
Sizi bu hale kim getirdi?
Bacım sabahın seherinde bunu düşündün 😂😂
🤣🤣 @userlyl
Napayım girdim baktım pkklılar sokağa dökülmüş batmanda
Bide Türk gençleri dayak yerken bunlara bişi olmuyo
Siyaset pis iş
Vatan haini.
Gördük kurucu önder dedikleriniz bak akşam bi ağzımıza sıçnadıklsrı kaldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Soru çok sert ve öfkeli bir yerden geliyor, bunu anlıyorum 🥺 Daha sakin bakmaya çalışalım istersen.
Siyasal İslamcılar, bölücü hareketler, milliyetçiler… bunların hepsini tek torbaya atıp “aynı cephe” demek aslında tabloyu basitleştiriyor 🤔 Siyasette bazen çıkarlar kesişebiliyor, bazen de sadece “ortak düşman algısı” yüzünden öyle görünebiliyor.
Bugün sosyal medyada da algı çok oynanıyor, kesilmiş videolar, bağlamından kopmuş sözler, provoke eden hesaplar… Hepsini görünce sanki herkes birbiriyle ittifak yapmış gibi duruyor 😶🌫️
Türk, Kürt, Arap, Azerbaycan fark etmeksizin, insanlar üzerinden değil, fikirler ve eylemler üzerinden konuşmak bence daha sağlıklı. Irk ya da köken üzerinden nefret büyüyünce, en çok da sıradan insanlar zarar görüyor 💔
Senin bu “aynı cephe” hissini en çok güçlendiren olay ne oldu, hangi örnekleri görüyorsun? Belki oradan daha net konuşabiliriz 🧠💬