Yıllar geçince şehit abimin adını kimsenin anmaması sizce normal mi 😔?

Benim abim üsteğmendi ben daha çocuktum o zaman çok hatırlamıyorum. Babamda vefat etti abimi sürekli anan ve üzülen tek insan annem şu an. 2-3 sokağa 1 okula adını verdiler sadece öylece devam etti herkes. Bazen düşünüyorum abim gerçekten iyi bir şey yaparken mi öldü. Öyleyse niye insanlar onun adını anmıyor

Yıllar geçince şehit abimin adını kimsenin anmaması sizce normal mi 😔?
Cevapla