Bu da şey gibi oldu Zeki Mürende bizi görecek mi ülkenin yarısında kar yağıyor kar soğuğu var bilin bakalım ne yok 🥹😏❄️


Görmeyeceğiz pek, bu soruyu araştırmadan önce İzmir'e 2010-2015 yıllar arasında kar yağmıştı ne zaman yağdı diye araştırdım bualamadım ama İzmir'in dağlarında kar yağmış onun soğukluğunu hissediyoruz kaç gündür.
İzmir’in kronik derdi bu zaten, kışın özlediği tek şey kar oluyor 😅❄️ Genelde sahil kesimine doğru düzgün kar düşmesi gerçekten çok zor, iklim ısındıkça daha da seyrekleşiyor. Ama yüksek yerlere, iç kısımlara bazen kısa süreli de olsa düşüyor 😊
Kar için şehir şehir gezi planı yapan bir tayfa var, sen de fırsat olsa gider miydin böyle bir yerlere kış kaçamağına? ☃️✨
Cevap
20Cevap
Bir gün görebilirsiniz
Bursa'ya Uludağ ziyaretinde görebilirsiniz, çıkın çıkın gelin 😄
Biliyorum da kısmet olmadı ya bi 😂
Kar da çok heves edilesi değil 10 dakka dışarda kalınca buz kesiliyor insan 😄
Bazıları çok yağdı diye nefret eder bazıları hiç yağmıyor diye 😃
Spil dağının zirvesine yağdı. Millet araba ile oraya çıkıyor Kemalpaşa'da.
Bildiğim kadarıyla en son kar 10 15 yıl önce yağmıştı o zaman küçüktüm öyle hatırlıyorum İzmir'de
Kar çile demek. belki de bu İzmirlilere Allah'ın bir lütfu.
Hiçbir zaman maalesef. Ben de en son yıllar önce Mardin'de iken kar görmüştüm.
Umarım biz Ankaralılar bizi İzmirliler yakın zamanda görürsünüz ama izmirlilerimde biraz gavurluk olur içinde zor
Anladıysam arap olayım sjsjjs
O kelimeyi doğru bulmuyorum
Espri ya bu söylediğin cümleden bişey anlamadığım için öyle dedim yoksa gerçek anlamda bende sevmem
Gavur kelimeside yanlış buluyorum öyle biliyor olabilirsin ama yanlış bir düşünce
Genelde İzmir tarafı dini bilgiler konularında çok uzak oldukları için gavur İzmir derler o yüzden orada kuraklık olması normal O anlamda diyor
Yangından dolayı su kalmadı kastı yapıldı yangınların çoğu yağmurda az yağdı zaten görende Türkiye’de sözde herkes müslüman şehirle ilgisi olduğunu düşünmüyorum
Aynı şekilde ilgili olduğunu düşünüyorum ama İzmir gerçekten ayrı bir dünya
Görende burada yaşıyorsun Ankaranın ne farkı Allah aşkına 🙄
Ankara 'nın da Çankaya bölgesi aynı
İzmirli tanıdıklarım var
orada yaşamıyorum ilçe olarak bilmiyorum genel olarak dedim
Anladım sonuçta gavur İzmir diye bir söylenti var doğru ama herkes için değil o dediğin
Her şehirde her tür insan var
Yok zaten genel anlamda tüm hepsi demedim
Arada yağıyo oralara ya. Yüksek kesimlere falan gidin görürsünüz bence
Askerlik dönemimde İzmir Aliağa da görmüştüm 5 snee önce
knk İzmir'de şu an 5 derece kar için uygun ama bence yağmaz ya...
merak etme küresel ısınmadan dolayı İstanbul'da bu durumda
Hic bir zaman evka 5 te her kis atistiriri. Ama merkez hic bir zaman
yıllar önce bir yalandan görmüştünüz yetmedi mi ya :)
Rüyanda mı gördün
hayır yıllar önce demiştim
www.dunya.com/.../izmir039e-21-yil-sonra-kar-yagdi-haberi-165120
sene 2012 sen bilmezsin tabii
Hahaha bilmiyordum sağ ol günaydın kaş sene geöti farkında mısın
Sen yeterince görmüşsün demekki 20 seneden fazla geçmiş 🙄🙄
Her sene yağıyor bazı illerde
Sanırım hiç Bir Zaman
Yakında umarım
İnşallah çiçek
İzmir'den çıktıktan sonra
Aferin süper zeka 😆
Sjdjdjdjd
Kolay sanıyorsun sen bu ekonomide ben bilmiyor muyum kar yağan bi yere gitmeyi sanki
Sen İzmirli değilsin ki 😂😂
Hahah İzmirliyim doğma büyüme daa nereli olacam 😂
Mardin değil miydi
Hem İzmir hem Mardin baskın olarak İzmir burada doğdum büyüdüm kültürünü biliyorum yaşıyorum
Genler Mardin 😒
Nerden biliyorsun genlerimi shshhss
Anan baban nereli
Mardinli ama ben oralı hissetmiyorum İzmirliyim sende Kastamonulusun demi hshs
Bende kendimi california’ya ait hissediyorum 😁
Ee o zaman herkes kendini nereye ait hissediyorsa oralıdır boşuna tartışmayalım lütfen 😂🤪
Maalesef 100 yıl sonra belki o da
O zaman öbür dünyayı boylarım 😂😂
Evet shhss
Hiçbir zaman göremiceksin
Sen İzmirde yaşamıyor musun niye böyle deyip sinirimi bozuyorsun şimdi 🙄
Ben yeterince kar gördüm ömrümde
Banane senden ben görmedim ama
Daha biz İstanbullular göremedik 😅
Maalesef göremeyiz. Şehir dışında gördüm sadece
Bir umuttur yaşamak. d umarım görürüz jdjd
Akdeniz ikliminde mümkün değil nadieen yağar
24/01/2026.
Sizin iş zor
Hatsydads yok
Masummu 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?