Bu Saatten Sonra İktidarın Değişeceğine İnanıyor Musunuz?

Maalesef 2017'de evet diyenler yüzünden şu anda bu haldeyiz. Bu saatten sonra umutlu değilim ve ne olduğu da umurumda değil. Gerçekten şu ülke yüzünden bile erkenden çöktük daha fazla artık umursamayacağım ve siz de öyle yapın. Sadece hayallerimizi, umutlarımızı hatta geleceğimizi çalanlara hakkımı helal etmiyorum. (Son olarak malum partiliyseniz siyaset tartışma polemiğine girmeyeceğim baştan bilesiniz)
Bu Saatten Sonra İktidarın Değişeceğine İnanıyor Musunuz?
Cevapla