Elektrikçilik ile ilgili kısa bir senaryo yazmak istiyorum, danışabileceğim birini arıyorum?

Merak ettiğim şey şu, semt genelinde kesintiler oluyor bazen, bunlar ne sebeple oluyor, olayla kim ilgileniyor ve asgari mi alıyorlar ya da asgariden ne kadar fazla alıyorlar? (tam olarak miktar belirtmek istemeyenler ortalama da söyleyebilir). Çalışma saatleri ne aralıklarda? Gece kesinti olduğunda hemen ilgileniliyor mu? İlgileniliyorsa belli kişiler gece mi çalışıyor, yoksa iş çıktı diye evden de gidip bakılıyor mu? Üniforma zorunluluğu var mı? Mesai saatlerindeki molalar nasıl, kahvaltı yemek vb nasıl oluyor. Bunları yanıtlayabilirseniz sevinirim.

Elektrikçilik ile ilgili kısa bir senaryo yazmak istiyorum, danışabileceğim birini arıyorum?
Cevapla