Sadettin Saran'ın uyuşt*rucu testi pozitif çıktı sizce ne olacak?

Gündemi takip edenler bilir. Fenerbahçe başkanı Sadettin Saran bir kaç gün önce Ela Rümeysa Cebeci olayları üzerine uyuşt*rucu kullanma/temin etme gibi iddialardan ifadeye çağırdı. Daha sonra kişisel konuşmaları basına sızdı ve şimdi de saç teli testleri pozitif (kok*in) çıktı. Saran ilk açıklamasında ben ömrümde uyuşt*rucu madde kullanmayı geçtim görmedim bile diyor ancak evinde yapılan aramada da uyuşt*rucu kullanımına ait bulgular tespit edilmişti. Sizce ne olur?

Sadettin Saran'ın uyuşt*rucu testi pozitif çıktı sizce ne olacak?
Cevapla