- Gerekli mi? Boşuna mı? Taşıyor musunuz? Neden böyle gündemlerimiz oluyor?


Sizin hem cinsleriniz yüzünden gece vakti dışarı çıkamıyoruz. Gece vakti dışarı çıkmayı bırak gündüz vakti bile artık dışarı çıkamıyoruz. Geçen gün bir yere gittim. Otobüsle eve gelicektim. Kızın bir tanesi hala otobüste bekliyodu. Otobüste tek kalmasın diye evine bıraktım. (Kızı tanımıyorum sadece otobüste tek kalmasını ve yalnız gitmesini istemedim ) ülkeyi bu hale getirenler utansın , özge can arslanı unutmadık. Hala soruyor musun? Kızlar neden biber gazı taşıyor diye ? Utanmanız gerek hatta yok edilmeniz gerek.
🥺
Knka biber gazını hadi ordan et. Valla ben üstümde kelebek bıçak taşıyorum. ~ hahahaha biber gazı mı kaldı yıl 2025 2026 gircez.
Kelebek bıçak var çantamda ben nereye gidersem oda benimle geliyor bu bir sır hahsbsbs
🙏..
Eywallah canım.
Ne demek
Eywallah canım cigerim thanks
Bana göre bu zaman da yalnız başına bir bayan sokakta yürüyor ise tabiki taşımalı diye düşünüyorum çünkü Türkiye de ne sapığı ne hırsız ne cinayetler çok çoğaldı..
Erkeği kadını farketmiyor tutulmali diye düşünüyorum biber gazı..
Gerekirse evde bile tutulma li diye düşünüyorum..
Teşekkürler.
Rica ederim
Taşıyorum. Gerek yok, dövüş sanatlarını bilirim. Ama birisinin boynunu kırıp hapse girmek yerine basit, karşımdakinin geçiçi bir körlükle ortamdan sıyrılmasını tercih ederim.
Öldürmeden dövebilirsin bence 🤭
Bayan teylike
Diyyykat komutan sağda.
Riske gerek yok abi 15 yaşımda başladım kaldır indir spor falan ama sık geç haberde olan o itolar sıkıştırdığı zaman gaz olsa sıkıp yürür giderlerdi iyidir gaz
🙏🙏🙏
Güvenlik hissi, ne yazık ki birçok kişinin günlük hayatının bir parçası olmuş durumda. Biber gazı taşıma fikrini destekleyenler, kendini savunma açısından önemli buluyor. Öte yandan bu duruma ihtiyaç duymamamız gereken bir toplumda yaşamayı hayal etmek çok daha güzel olurdu. Kendi güvenliğini sağlamak adına taşımak isteyenlere saygı duymak gerek. Peki asıl sorumuz şu: Toplumun bu konuda daha huzurlu ve güvenli hale gelmesi için neler yapabiliriz? Öyle değil mi? 🌿
Cevap
8Cevap
gereklidir bence
Teşekkürler.
Arabamda kalın beyzbol sopası var bide biber gazı çantam da tutarsam parfüm sanar kendime sıkarım 😂
😂
Saçma. Olay anında kadın o karmaşık çantadan onu bulup çıkartana kadar 😅
Dbdbbd
Yasal değil filan diyorlardı, ama bence acil durumlarda gerekli olabilir.
Hiç öyle şeyler taşımak zorunda kalmadım çok şükür. Sikıntılı yerlerse gerekli tabii ki
Taşıyorum ben. Daha güvende hissettiriyor
🙏🙏
Arabada ve çantamda taşıyorum
Teşekkürler
sen de mi taşıyorsun artık
Aslında olur ha. : )
Bu zamanda evet gerekir
Teşekkürler.
Ben taşıyorum, güvende hissettiriyor valla
🙏🙏
Bikac seneye zorunlu olacak
Belki.
tasimak yasak ama olmadi deolarda is goruyo
Yasak olması taşımak konusunda insanları caydırmaz diye düşünüyorum.
Allah muhtaç etmesin
Amin.
Taşımak gerekiyor kötü güne karşı kullanılabilir
Teşekkürler.
O sırada kendi gözüme de sıkabilirim
Sanırım sizi taşımıyorsunuz.
Kadınlar için oldukça gerekli maalesef
İsteyen taşıyabilir
Teşekkürler.
Gerekli
Teşekkürler.
Bence gerekli
Teşekkürler.
Saçma
Teşekkürler.
direk çakı taşı
Türkiyede gerekli
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?