Saat 6yı geçti sanırsın gece 1, bu ülkede neden yaşamımız hiçe sayılıyor?

Neden sus pus herkes, neden benzetmesini hiç sevmediğim bir hayvan misali...

Hiç mi akıllanmayacak bu halk, hiç mi sesini yükseltmeyecek hiçbir şeye. Gün aymadan sabahın 7leri geçiyor, kimse hakkını aramak için ses çıkarmıyor bu ülkede. Ses çıkartanlar o kadar az ki...

Sizlerin sessizliği bizim hayatlarımızı etkileyemez, haddinizi bilin, toplum içinde yaşamak bu değildir. Haklarınızı aramayı, yanlışlara ses çıkarmayı bilin. Yeter artık!

Ezik, korkak, sus pus olmaktan vazgeçin. Aklınızı başınıza toplayın. Silkelenin!

Saat 6yı geçti sanırsın gece 1, bu ülkede neden yaşamımız hiçe sayılıyor?
Cevapla