"İndirimli Cuma" indirimleri nedeniyle vatandaşlar AVM'lere akın etti. İzmir ve Ankara 'da uzun kuyruklar oluşurken, kalabalığı görüntüleyen bazı gazetelerin "Sözde ekonomi kötü" yorumu sosyal medyada tartışma yarattı.
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
"İndirimli Cuma" indirimleriyle fiyatlar düşünce vatandaşlar AVM'lere akın etti! Sizce gerçekten indirim var mı?
Hayır yok bence. Gelen hatta bu işi bilen birkaç arkadaşımla oturup uzun uzun konuştuk. Başta tepeye çekip fiyatları sonra da aşağıya indiriyorlar. Ama gene baya kâr ediyorlar. Bu bir stratejik taktiktir aslında. Ayrıca cuma günü gibi mübarek ve kutsal bir güne de "black friday" demeleri de beni bi hayli kızdırmıyor değil. Ki misal geçen telefonlara bakarken çalışanla sohbet ettik. İndirim zamanı daha yükseğe sattıklarını ama buna rağmen herkesin stoğu saatler içinde bitirdiğini belirtti. Ki yüz binlik bir üründü hani. İndirim kampanyası bittiği zaman da ürüne ilgi azalmış. Ki fiyatı da inmişti aslında. İşte böyle böyle kapitalizmin hav havı olduk. Kutlarım.
Asgari ücretin düşük olduğunu düşünüyorum En azından en düşük asgari ücretin 30 bin TL üzeri olması gerekiyor ancak indirim günü bu kadar kalabalık varsa demek ki ekonomi o kadar kötü değil. Para olmasa indirim üzerine indirim yapsalar kalabalık bir görüntüyü göremeyiz
İndirim günlerindeki dünya insanlarının karşılaştırmasını yapsak bizim milletin rezilliğini görürüz. Bunun ekonomik darlıkla falan ilgisi yok, görgüsüz ve cahil bir milletiz, tek sebebi bu.
Bunu sokağa çıkma yasağı olan zamanlarda elinde Luppo ile sıra bekleyen dayımdan tutunda, mağaza açılışlarında birbirini ezercesine hücum eden güruhtan da anlayabiliriz.
İndirim dönemleri her zaman kalabalık ve coşkuyu beraberinde getiriyor. Ancak, gerçekten indirim olup olmadığını anlamak için fiyat karşılaştırmaları yapmak şart. "İndirimli Cuma" gibi kampanyalarda bazı ürünlerin normal fiyatından daha pahalıya satılıp, sonra indirilmiş gibi gösterildiği durumlar gördük. İhtiyacın olan ürünleri önceden belirleyip, fiyatlarını takip ederek doğru bir değerlendirme yapabilirsin. Etiketlere dikkat! 😊