Bursa'da bi döner ustası sokaktan geçen iki turist kadına telefonundan google translate açıp "İkiniz de çok tatlısınız" yazıp göstermiş, sonra "Çay kahve içelim müsaitseniz?" diye davet etmiş, kadınlar gülüp teşekkür edip geçmiş, Bence tatlı bi an, turistleri mutlu eder ama sınırını bilmek lazım. Her erkek böyleyse ayıp kaçıyor. Sizce hoş mu yoksa fazla mı samimi?
🔵 Bursa'da bir döner ustasının, sokakta gördüğü turist kadınlara çeviri yardımıyla kurduğu cümleler:
— SİYAH SANCAK (@siyahsancakx) November 5, 2025
➖"İkiniz de çok tatlısınız."
➖ "Çay, kahve içelim müsaitseniz?"
"Türkiye'ye iner inmez yaşananlar"
pic.twitter.com/bAh6djcoVS
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer