Turistlere Türkiye'ye iner inmez çay kahve daveti geldi. Bu misafirperverlik mi yoksa erkeklerin ayıbı mı?

Bursa'da bi döner ustası sokaktan geçen iki turist kadına telefonundan google translate açıp "İkiniz de çok tatlısınız" yazıp göstermiş, sonra "Çay kahve içelim müsaitseniz?" diye davet etmiş, kadınlar gülüp teşekkür edip geçmiş, Bence tatlı bi an, turistleri mutlu eder ama sınırını bilmek lazım. Her erkek böyleyse ayıp kaçıyor. Sizce hoş mu yoksa fazla mı samimi?

Turistlere Türkiye'ye iner inmez çay kahve daveti geldi. Bu misafirperverlik mi yoksa erkeklerin ayıbı mı?
Cevapla