Güncellemeler
7 ay
Güncel
Güncellemeler
7 ay
Güncels
Güncellemeler
7 ay
Gncll
Güncellemeler
7 ay
Gncllls
Güncellemeler
7 ay
Güncelleme
Güncellemeler
7 ay
...
Güncellemeler
7 ay
Jdlsmsöaöös
Güncellemeler
6 ay
Jxlzlsçsmöaös
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Brezilya uyuşturucu olayında çetelerin çok can yaktığı bir ülke haline gelmişti. O yüzden bu operasyonu gerekli buluyorum.
Peki çete üyelerinin olay yerinde öldürülmesini ve ölü sayısının yüksek olmasını olumlu buluyor musun yoksa keşke canlı yakalansaydılar mı diyorsun?
Canlı yakalanmaları daha faydalı olurdu.
Profilimde benzer birkaç soru sordum. Sence polisler bazı suçluları ( canlı bomba tehdidinde bulunanlar, çocuk istismarcıları ve fuhuşunu organize edenler, çok sayıda insanı rehin alanlar, darbe girişiminde bulunanlar, örgüt yöneticileri vb.) bazı istisnai durumlarda olay yerinde öldürerek etkisiz hale getirme yetkisine sahip olmalı mı?
Olması gereken şey bu. İnsanlar ''insanlık hakları'' saçmalığını bir an önce bırakıp suçlarla bu şekilde baş etmeleri gerekiyor hükümetlerin...
Yani bazı suçlar için (rehin alma, darbe girişimi, çocuk istismarı ve fuhuşu, uyuşturucu vb.) öldürme amaçlı operasyon mu yapılmalı sence?
Evet aynen öyle. Bazı insanlar iflah olmaz. Bunları topluma geri kazandıramazsın...
Doğru
Neden?
uyuştu varsa suçlu
Evet ama bu kadar fazla kişinin ölümü doğru mu? Yani canlı yakalanmalarını istemiyor musun?
adalet istiyorum
Yani polisler bazı suçluları öldürmeyi mi hedeflemelidir?
hayır
Gerçi açıklamaya göre bu operasyonda öldürmek amaç değil beklenen sonuçmuş. Peki sen olsan bu operasyonda ne yapardın?
önce konuşturdum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!