Askeriyeden emeklilik istedim heyete girdim şu an sonuç bekliyorum sizce süreç nolur?

Öncelikle herkese iyi günler diliyorum 9 defa dizimden ameliyat oldum 3 defa çabraz bağ 2 kez patella tendon 2 kere diz kapa düzeltmesi 1 defa kıkırdak mikro kırık işlemi ve fiksator demirler bağlıydı onlar çıkarıldı. Askeriyeden emeklilik istedim beni sivil hastaneye sevk etti oradan ayağımın rahatsızlığı askeriyede olduğuna dair kanıt evrak çıktı bana dediler son sözü milli savunma söylüycek dendi
Askeriyeden emeklilik istedim heyete girdim şu an sonuç bekliyorum sizce süreç nolur?
Cevapla