Ailem dün Sındırgı’daki depreme yakalandı ve bazı yapılar yıkıldı. Bugün izin istedim müdürüm izin vermek istemedi ne yapmalıyım?

Ailem dün Sındırgı’daki depreme yakalandı ve bazı yapılar yıkıldı. Bugün izin almak istedim, ancak müdürüm izin vermek istemedi. Yalvararak zorla izin alabildim. Müdürümün gerekçesi, herkesin 28-29-30-31 Ekim’i birleştirerek tatil yapmayı planlamasıydı. Sizce müdür haklı mı?
Ailem dün Sındırgı’daki depreme yakalandı ve bazı yapılar yıkıldı. Bugün izin istedim müdürüm izin vermek istemedi ne yapmalıyım?

Depremi hisseden herkese geçmiş olsun

Ailem dün Sındırgı’daki depreme yakalandı ve bazı yapılar yıkıldı. Bugün izin istedim müdürüm izin vermek istemedi ne yapmalıyım?
Cevapla