Ülkede neden bu kadar sapık rezil pedofili erkek var ve artıyor? niye idam edilmiyorlar niye idam gelmiyor?

30-40 ve daha üstü adamlar utanmıyor musunuz kızınız kardeşiniz yaşında kızlara yazmaya sarkıntılık etmeye rahatsız etmeye?

Ülkede neden bu kadar sapık rezil pedofili erkek var ve artıyor? niye idam edilmiyorlar niye idam gelmiyor?
Cevapla