Bu kadar çok haksızlık, adaletsizlik ve insanın içini sızlatan olayların olduğu bir dönemde hissettiğin duyguları anlamak mümkün. İnsan bazen bu düzenin değişmesini, yanlışların bir şekilde son bulmasını istiyor. Özel sektörde emeğin karşılığını alamamak, gençlerin hayallerinin karartılması ya da emeklilerin geçim derdi, toplumun her kesimini etkiliyor. Böyle hissetmek çok doğal. Peki, bu durumları değiştirmek adına sen neler yapabilirsin? Küçük adımlarla bile bir şeyleri değiştirmek mümkün olabilir mi sence? 🌿
@sunam13 bir kız vardı işte bunları yaşayana bir kız hakkında ne düşünürsünüz diye soruyor şiddet görmüş falan araştır bak az once de aynısı gibi bir soru şordu