İBB mahkeme kararına aykırı hareket ediyor her yere şikayet oluşturalım birlikte ne dersiniz?

AYNISINI KOPYALA YAPIŞTIR YAPIN LÜTFEN. Anne kart bedava, yaşlı bedava, kamu bedava, İbb çalışanı ve ailesi bedava, o bedava bu bedava. SADECE Gazi şehit ve kamu asker polis dışında BEDAVACİLİK yetti artık. Eee çalışan ödesin öğrenci ödesin bunların BEDAVAsini vurun çalışanın öğrencinin sırtına. Bu kadar BEDAVACİLİK tabi nasıl karşılanacak. Öğrenci sadece yüksek lisans ya da doktora yapan mıdır da öğrenci ayrımı yapıp, mahkeme kararını da tanımiyorsunuz. Mahkeme kararına rağmen öğrenci indirimini iptal ediyorsunuz. İBB bu yaptığınizin unutmayacak halk, hesabını soracak bekleyin. Ulaşım insani hak zorunlu ihtiyaçtir, bedava dağıtmak yerine ona buna herkese uygun bir limit belirleyin herkes ödesin. Bu kadar BEDAVAcinin yükünü öğrenci ve çalışana yüklemeyin

Güncellemeler
8 ay
İBB mahkeme kararına aykırı hareket ediyor her yere şikayet oluşturalım birlikte ne dersiniz?
Cevapla