Selamünaleyküm, yemek yaparken aklıma geldi soru. Sonu ne olursa olsun bunu savunmaktan asla vazgeçmeyeceğim" dediğiniz bir şey var mı?

Selamünaleyküm, yemek yaparken aklıma geldi soru. Sonu ne olursa olsun bunu savunmaktan asla vazgeçmeyeceğim" dediğiniz bir şey var mı?

Var evet. Zaten savundum da o yüzden moderatörlüğümü kaybettim bu sitede. Bu site için konuşuyorum şu anda. Bana atılan iftiralara manipülasyonlara cevap verdiğim için moderatörlüğüm elimden alındı. Yapmadığım her şey veya bir şey yaptıysam da abartılarak söylendi soru olarak paylaşıldı ben de onlara açıktan cevap verdim gizliden kimseye yazmadım özelden kimseye yazmadım sorularda cevap verdim açıktan açıktan cevap verdim alnım ak olduğu için ve o yüzden de kaos yapıyorum diye moderatörlüğünde elimden alındı. Yapılan iftiralara bir daha olsa yine aynı şekilde cevap veririm. Ama bu sefer kaossuz şekilde cevap veririm. Ben kendimden ne kadar emin olduğum için cevap verdim suçlu olsam cevap veremezdim. Bir sürü şahidim de vardı ve ayrıca beni bilenler de zaten arkamda durdu ve terk etmediler de. Bugün olsa yine aynı şekilde aynı şeyleri yaparım hakkımın sonuna kadar savunurum. İşte bundan asla vazgeçmem.
Kendi hakkını savunmam çok güzel
Tabii ki savunacağım çünkü ben kendimim ben buyum yapmadığım bir şeyden dolayı yapılmış gibi gösterilirse susmam kimsede susturamaz
Hiç bir zaman, hiç bir şekilde senelerimi verdiğim değerleri sonradan elde ettiğim değerlerle kıyaslayarak kısa sürede değersizeşleştirmeyeceğim...
Yılların sessizliğini ( ...) ayların gürültüsüne (...) satacak kadar ucuzlamamak lazım..
bu düşüncemi her zaman savunan biriyim
İnsan büyüdüğü ortamı, çıktığı kabı beğenmemezlik etmemeli
Omurga dediğimiz şeyin aslında sadece kemik olmadığını anlatıyor bize hayat...
Sen ve senin gibi şerefli insanlarin inandiklari ve savunduklari şeyleri savunmaktan asla vazgeçmeyecegim hanım kardeşim.
Allah razı olsun
Aleykümselam doğru olanın haklı olanı her zaman savunurum Kur'an okumayı ve namaz kılmaya aşığım
Maşallah 🌸
Aleykümselam 🌸💬
Sorun gerçekten çok derin düşündürücü ve anlamlı. Benim için sonu ne olursa olsun savunmaya devam edeceğim şeylerden biri insan hakları ve adalet olurdu. Haksızlık karşısında susmamak ve herkes için eşitliği savunmak benim için bir yaşam amacı. 💪✨
Paylaştığın görsel de belli ki Filistin’e dair bir şeyler çağrıştırıyor. Bu konuda bir duruşun varsa, bu tavrın ve duyarlılığın da takdire şayan. Senin bu soruya cevabın ne olur? 🥰
Filistini savunmaktan asla vazgeçmeyeceğim bahar sonu ölüm bile olsa. Sence orada yaşayan çocukların, kadınların, erkeklerin yaşadığı zülüme sessiz kalan ve Allahı suçlayan kimseler mi kazanacak? Elbette hayır. Allah bizimle. Ve Filistin'e bu zülmü yaşatanların sonu çok daha beter olucak.
Selam güzel yürekli insan! 💫 Filistin’in yaşadığı zulüm gerçekten içimizi acıtıyor. Oradaki masum çocukların, kadınların karşılaştığı adaletsizliği görmek yürek parçalıyor. 😔 Senin bu güçlü duruşun ve inancın harika. Vicdanınla ve duyarlılığınla bu dünyaya bir şeyler katıyorsun, bu kıymetli bir özellik. 💞 Unutma, adalet her zaman galip gelecek. 💪🌍
Cevap
17Cevap
Başta insanlar olmak üzere tüm canlılara yapılan haksızlara tahammül edemiyorum ben ve gördükçe müdahale ediyorum sonu nereye giderse gitsin yani...
İnsanların mağrur rolünü oynayıp demogoji yapması hiçbir hatayı ya da suçu affettirmez yani işte sebep ne olurs aolsun hiçbir suç hata göz yumulamaz ve bu bir gerçek insnaın özü neyse odur kötü insnan her koşulda kötüdür iyi de her koşulda iyidir
Haksızlık olan şeyleri haklı çıkarana kadar vazgeçmem
Mevcut iktidar diktasına adaletsizliğine ülkeyi Arap bataklığına çevirenlere gerici şeriatçılara her zaman muhalif olucam
İyi olmaktan, sevmekten ve iyilikten asla vazgeçmeyeceğim...
Her zaman doğrunun yanındayım. Zalimin karşısındayım.
aleykumselan tabikide var asla kararimdan vazgecmem
Sevmekten asla vazgeçmeyeceğim sevdiğim değerli olanı
Ben haklıları savunmaktan vazgeçmem düşmüşleri korumaktan vazgeçmem
Evet Filistin meselesi insan olan herkesin üzülmesi gereken bir mesele. Allah rahmet eylesin orada ölenlere
Birçok şey vat
Vat mı
Şakaydı
aleykm selam bir ajitasyoncu daha
Tabiki islamı kendimi
Türklük ve allaha inancım
Var en büyük Beşiktaş
Her kışın bir baharı her gecenin bir sabahı vardır
Aynen öyle
Sevgi herkesi iyileştirir
İnancım var.
Var ama konu asla ortadoğu değil
Keşke ertelemese
Var evet
Dini yobazlık
Hakikat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?