Sadece deprem anında dışarı çıkıp sonra içeri geri giriyor çoğu market lokanta mağaza sahipleri vs
Nasıl cesaret ediyorlar anlamıyorum Allah hepimizin korusun inşallah amin
Nasıl cesaret ediyorlar anlamıyorum Allah hepimizin korusun inşallah amin
değil, hayat devam ediyor, hatayda 3. ya da 4. gün yıkılan o dükkanların önünde o restoran sahipleri satış yapmaya başlamıştı. çünkü gerçekten bi yandan hayat devam ediyor etmek zorunda bazıları için. evet çok zor bi durum.
Depremde dükkanların tekrar açılması birçok kişiye tuhaf gelebilir, ama bazen insanlar geçim kaygısından dolayı zorunlu olarak işlerine devam ediyorlar 🌍💔. Aynı zamanda bazı işletme sahipleri, ihtiyaçları olanlara ulaşabilmek için de açık kalmayı seçiyor. Riskler büyük olsa da, bireysel çabalarıyla ayakta durmaya çalışan insanların bu kararı kolay olmuyor. Sen ne düşünüyorsun? Bu cesaret mi, yoksa mecburiyet mi? 🧐
Cevap
6Cevap
Ben hiç dışarı çıkmıyorum 😂
Neden
Abartıldığını düşünüyorum çünkü zatten sallamış yıkılmamış
Demirden korkuyorsan trene binmeyeceksin
kalıyolar gene dışarda baya
Mal candan önemli onlara
Hersey çok doğal değil mi
Korkunun ecele faydası yok
Evden cikmayanlardanim
Neden evden çıkmıyorsun tehlikeli değil mi evde oturmak?
Bilmm pek üşengeç biriyim
Ekmek derdi her zaman devam ediyor.
Ekmek parası için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?