Deprem olduğu zamanlar birçok dükkanın açık olması çok tuhaf değil mi?

Sadece deprem anında dışarı çıkıp sonra içeri geri giriyor çoğu market lokanta mağaza sahipleri vs
Nasıl cesaret ediyorlar anlamıyorum Allah hepimizin korusun inşallah amin
Deprem olduğu zamanlar birçok dükkanın açık olması çok tuhaf değil mi?
Cevapla