Gazze'de çocuklar öldürülürken neden hala bir tarafta çocuk yapılmaya devam ediliyor anlayamıyorum?

Gazze Evet insanlık dramı yaşıyor bize de elimizden geldiğince yardım etmek düşer doğru ama Gazze olayına dikkat çekmek için hep nedense küçücük bebekler kullanılıyor bunlar 2 yıldan fazla savaşta gösterdikleri bebek maksimum bir haftalık 2 aylık 3 aylık bebekleri gösteriyorlar bu da şu demek oluyor savaşın olduğu Gazze ve insanlar hala affedersiniz çiftleşip çocuk yapmaya devam ediyor haksız mıyım o bebekleri oraya leylek getirmiyor arkadaş sen savaştasın ya senin neyine çocuk yapmak çocuklar öldürülüyor diye feryad ediyorsun ama bir taraftan da çocuk yapmaya devam ediyorsun daha yapılmış çocukları kurtarmadan yenisini yapmak nedir haksız mıyım

Güncellemeler
8 ay
Onu da geçtim o kadar insanın katledilip öldürüldüğü yerde sen nasıl cinsellik yaşayabiliyorsun
Gazze'de çocuklar öldürülürken neden hala bir tarafta çocuk yapılmaya devam ediliyor anlayamıyorum?
Cevapla