Bugün 23 Eylül Sonbahar Ekinoksu! 🍁 Yani geceyle gündüzün eşitlendiği, doğanın dengeye geldiği o özel gün… Aynı zamanda sonbaharın da resmi başlangıcı. 🌗
Peki senin için sonbaharın olmazsa olmazı ne? pumpkin spice latte diyenlerrrr 🙋🏻♀️

Bugün 23 Eylül Sonbahar Ekinoksu! 🍁 Yani geceyle gündüzün eşitlendiği, doğanın dengeye geldiği o özel gün… Aynı zamanda sonbaharın da resmi başlangıcı. 🌗
Peki senin için sonbaharın olmazsa olmazı ne? pumpkin spice latte diyenlerrrr 🙋🏻♀️

Sonbahar benim gözümde hep; hüzün, hazan, yalnızlık, kimsesizlik, çaresizlik, dünyaya ait olmama aylarıdır. Özellikle; "dünyaya ait değilsin, burada geçicisin" mesajını insan ruhuna veren bir zaman dilimi sonbahar ayları benim için...
Cevap
10Cevap
olmazsa olmazı yok benim için.
Sonbahar benim için yerlere dökülen sararmış yapraklar, okulun açılması, birazcık da hüzün demek. Her şeyin başladığı ve bittiği mevsimdir.
Sonbahar demek huzur demek ama medense geçtiğimiz bu yazı özledim doyamadım sanki..
Dökülen yaparkları izlerken kahve eşliğinde kitap okumak...
Hayırlı akşamlar dilerim...
Maalesef sonbaharı hiç hissedemiyorum yaşayamıyorum mevsimlerin güzelliğinden mahrum yaşıyorum
Kahve tonları ruj ve yaprak
😎👍
Bolu mu orası bı gidemedik ve
Şöyle doyumluk bi kış alışverişi :)
Kuşburnu çayı, nane limon, battaniye.
Yağmur yağması ve havanın serinlemesi ama yağmadı
Çiseleyen yağmur eşliğinde yürümek
Hafif serinlikte kitap yazmak.
Sonbaharın olmazsa olmazı bence yağmur
Kapalı havada sahilde yürüyüş...
Sonbahar huzuru
soğuk havalar
Kesinlikle kokulu mumlar
Harry Potter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?