Sizce neden boyle oldum cok uzun sure tanimadigim biri icin neden insan acı ceker?

“Yaklaşık 3 ay önce biriyle sosyal medyadan tanıştım. 28 yaşındayım ve bu yaşıma kadar kimseye kalbim ısınmadığı için kimseye umut vermedim. Bu kişi ilk defa beni etkiledi ama güven vermediği için görüşmeyi kestim, sonra tekrar konuştuk ve bitti. Yine de çok etkilendim ve ağlıyorum. Sizce neden bu kadar etkilendim? Bitiren o oldu 32 yasindaydi cok takip ettigi kadin vardi ve işi gereği cok kadin çevresi vardi kiskaniyordum kaldiramazsin ve hayatima cok temiz ve masumsun dedi

Sizce neden boyle oldum cok uzun sure tanimadigim biri icin neden insan acı ceker?
Cevapla