
hangi haber kanalını açsam ölüm haberi , özellikle show tv psikolojim bozuldu yaa , bir tane olumlu haber yok :/

hangi haber kanalını açsam ölüm haberi , özellikle show tv psikolojim bozuldu yaa , bir tane olumlu haber yok :/
Şaşırmadık çünkü doğanın kanununda vukuat ve dehşet her yönden varolduğu için birde dünyada kalabalık olduğumuz için o yüzden'de kaynaklanabiliyor. Sonuç olarak aklı olan bir kadın ve erkek hiçbir zaman bir insan doğurmaz yani canlı dünyaya getirmez.
Tek Çare AntiNatalizm Doğum Karşıtı
Aslında çoktan paşa paşa Nüfus 0 olmalıydı. Kısacası kimse yaşamıyor ve varolmadığı için : Doğal İnsanlığın Sonu = Mesih İsa'nın ikinci gelişi olma ihtimali
Allah'tan ömrümüzün belli bir süre olduğuna çok dua edin insan denilen canlı kadar imtihan çeken ve vahşi bir canlı pek olmadığı için. Ölen öldüğü için kimse bir zarar veremez ki.
Bunu neredeyse bütün haber kanalları bilerek yapıyorlar. Genel yayın yönetmenleri bence birileri tarafından talimat alıyor, her gün peşpeşe şu kadar kötü haberi yayınlayın diye. İnsanların psikolojisi bozulsun da hepten ümidi kaybolsun kendi ülkesine, kendi milletine karşı. Bir nevi anarşizmi körüklüyorlar. Eskiden de ülkede kötü olaylar olurdu ama bir o kadar fa güzel haberler de koyulurdu. Şimdi sadece psikoloji bozmak için özellikle uğraşıyorlar
o kadar haklısın ki, kimsin you nxnxn
Aklını kullanan biri. Haberler bu bültene girdi mi kendi iyiliğim için direkt bambaşka şeyler açıyorum, sana da tavsiyem.
yok ya hiç izlemiyorum normalde , o gün işte öylesine takıldım hepsinde ölüm
İnsanlara her kötü olayı izlete izlete normalleştiriyorlar işte. Bilinç gördükçe normal kanıksamaya başlıyor, bu sefer herkes bir başkasına şiddet uygulamayı başvuracağı ilk tercih olarak kodluyor kafasında. İyi yapıyorsun
ama ülke böyle geriler ilerlemez ki
Eh amaç da belli ki o zaten. Görsel olarak insanları çok kolay manipüle edip yönlendiriyorlar cidden. Ne izlediğine ne takip ettiğine dikkat etmek lazım ruh sağlığın için
tenk yuu , güzel görüşün için
Ben de en iyi cevap seçtiğin için teşekkür ederim 😉
Medya hükümetlerin yönlendirmesiyle insanlara bir şeyler aşılar. Tam bağımsız medya diye bir şey yoktur. Hükümetin beğenmedi en fazla 2-3 haber yapılabilir. Ondan sonrası öyle bir hale getirirler ki ne tarz haberler yapılması gerektiğini iyi bilir medya. Bu hükümet insanları yozlaştırma çabasında olduğu için umutsuzluk aşılarlar...
umudumu yediler abi nxmdn
haberleri izlemediğimden beri mutluyum. O kadar haber izledin de ne oldu dünyayı mı kurtardın? sen gel bana ayak uydur...
artık izlemiyorum , dün yanlışlıkla izledim dksmx
KAfanı sbitleyip tv mi izlettiler zorla sakmjfasjk auchwitz kampı mı sizin ev :D
hayır ya sadece su almaya gitmiştim annem mutfakta izliyordu daldım bende ckdlxm
sakjfbsahjkf
Bu durumu hissetmen çok doğal, çünkü sürekli kötü haberler görmek moralini bozabilir. Medya genelde trajik olaylara daha çok yer verir çünkü maalesef ilgi çekici bulunuyor. Ama unutma ki dünya sadece kötü anlardan ibaret değil 🌍. Belki de sosyal medyada pozitif içerikler aramak ya da takip ettiğin haber kanallarını çeşitlendirmek sana iyi gelebilir 😊. Kendine iyi davran ve enerjini koru, umut her zaman var! 🌟
Cevap
19Cevap
Çünkü toplu ölümler başladı gadası
Merhaba,
Haber izlemiyorum. TV izlemiyorum. 😅
Hep pis kötü haberler yüzünden. 😅
Haberlerin canı cehenneme! 😅
amin ya
Ülkenin gündemi malum daha başka ne olacaktı ki zaten ya ölüm ya kalım ya Savaş zaten başka bir şey yok ya siyaset ya din ya ne olacak ki başka
sadece ölüm ya din olsa neyss
Artık bir tek ölüm dikkat çekiyor çünkü
Diğer her şey normalleşmiş.
kesinlikle
O yüzden hiçbir haber kanalını takip etmiyorum ahahsj
iyi yapıyorsun
💕💕
Bende gerçekten bıktım bu durumdan ya ölüm ya yaralama ya kavga şiddet başka bir şey yok resmen
moral bırakmadılar yaa
Hiç sorma
Haberler sürekli kötü haberleri yayınlar haberleri hiç takip etmiyorum dünya benim dünyam da güzel 🙂
Çünkü ekonomi gerçek gündeme konuşan haber kanalları çok az
onların fazla abartısı da var ama genel olarak içimiz kararıyor
Çünkü ülkedeki gerçekleri açıklamaya kimsenin maçosu yemiyor. Günlük hayatta maalesef normal olarak görülen bu tarz durumları haber olarak sunuyorlar.
Show ve kanalD çoğunlukla ölüm cinayet tecavüz kaza haberleri veriyor nedense.
Uzun zamandır haber izlemiyorum psikolojim kaldırmıyor
Toplumun psikolojisini. bozmak için maalesef
Tv kullanmıyorum teşekkürler.
Uzun süredir izlemiyorum
Artık haber kanalları başka haber bulamadığı için
Keçiye dokununca ölünmez
Kıyamet yaklaşınca ölümler artacakmış
Daha çok izleniyor büyük ihtimalle
Show haber kendimi bildim bileli böyle vizyonları bu ve tutuyoda
Keçiye dokununca niye ölmüş ona takıldım ben
elektirik direği devrilmiş keçiyi elektrik çekmiş olmuş sonra kızda keçiye dokunup ölmşş
valla
Düzgün haber yokki
Di mi yani doğunca hiç haber yapmazlar ama
Cidden vasat
-show izleme
Olumlu bir şey yok
çok üzücü
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?