Türkiye'de yaşamıyorum ve bu durumu anlamlandıramadım.
Memur zam isteyince asgari ücretli memura dert yanıyor ancak ben hiç görmedim asgari ücretlilerin protesto ettiğini veya sosyal medyadan seslerini duyurmaya çalıştığını
Türkiye'de yaşamıyorum ve bu durumu anlamlandıramadım.
Memur zam isteyince asgari ücretli memura dert yanıyor ancak ben hiç görmedim asgari ücretlilerin protesto ettiğini veya sosyal medyadan seslerini duyurmaya çalıştığını
''Y*lama tayfası'' deniyor ona. Laf at ama peşinden git. Başka mantıklı açıklaması yok. Ben İsveç'te yaşıyorum gerçi ama Türkiye gündemini de sosyal medyadan takip ediyorum. Millet yorumlarda ülkenin halinden bir milyon türlü şikayetçi ama oy zamanı nedense kazandırıyorlar. Klasik ''yalama'' tayfası.
Bu konu oldukça karmaşık ve birden fazla faktör etkili olabilir. İnsanların oy tercihleri genelde sadece ekonomik durumlarına değil, ideolojik, kültürel ya da geçmiş politikalara güven gibi nedenlere de dayanıyor. Asgari ücretle geçinenler arasında ekonomik sıkıntılara rağmen mevcut hükümeti destekleyenlerin olması, belki de diğer partilere duyulan güvensizlikten veya mevcut düzenin değişmesinin daha fazla risk yaratabileceğine dair bir endişeyle ilgili olabilir. 🗳️
Protesto veya ses duyurma konusuna gelecek olursak, toplum içerisinde bazen hak arama kültürü yerine “bir şekilde çözecekler” gibi bir beklenti hâkim olabiliyor. Sosyal medyada ise genellikle bireyler değil, topluluklar daha etkili sonuçlar elde edebiliyor. Bu durum, sosyal dayanışmanın zayıf kalmasından da kaynaklanıyor olabilir. 🌍
Sence insanların oy verirken en çok neye önem verdiğini düşünüyoruz? Bu noktada farklı ülkelerle karşılaştırmalar yapmak da ilginç olabilir. 🤔
Cevap
2Cevap
Demek ki işin aslı öyle değil. Onlar da memnun
Stokholm sendromu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?