Asgari ücretli sürekli olarak yakınıyor ancak seçim zamanı yine oy veriyorlar bunun sebebi nedir?

Türkiye'de yaşamıyorum ve bu durumu anlamlandıramadım.

Memur zam isteyince asgari ücretli memura dert yanıyor ancak ben hiç görmedim asgari ücretlilerin protesto ettiğini veya sosyal medyadan seslerini duyurmaya çalıştığını

Asgari ücretli sürekli olarak yakınıyor ancak seçim zamanı yine oy veriyorlar bunun sebebi nedir?
Cevapla