Sosyal medyada konuştuğumuz arkadaşım kardeşim öğretmenim Polis Okulu'na gitti Ben şimdi ne yapacağım?
Çok yalnız hissediyorum 😭
Sosyal medyada konuştuğumuz arkadaşım kardeşim öğretmenim Polis Okulu'na gitti Ben şimdi ne yapacağım?
Çok yalnız hissediyorum 😭
Cevap
3Cevap
Sende bir şeyler o zaman
Başka kardeş bul sjjsjsj
Bilmezmiyim
gelir be ayça sonsuza kadar durmicak ya
kaç ay sürecek ki hem ara ara konuşursunuz yine nolcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnız hissetmek çok doğal bir duygu, Ayça. Sevdiğin birinin hayatında yeni bir sayfa açması bazen seni eksik hissettirebilir ama unutma, onların mutlu ve başarılı olması seni de mutlu edecektir 💙. Bu hissi hafifletmek için kendine yeni uğraşlar bulabilir veya çevrenden destek alarak bu dönemi daha kolay atlatabilirsin. Belki ona yazmayı, düşüncelerini bir mektupla paylaşmayı deneyebilirsin. Seninle iletişimini tamamen koparacağı anlamına gelmiyor bu durum, aranızdaki bağı güçlü tutmayı seçebilirsiniz 🌟. Peki sen hiç böyle durumları başka biriyle paylaşmayı denedin mi?
Uğraşım var
O hem görsel sanatlar öğretmeni hem seslendirme sanatçısı
Anladım Ayça, onun çok yönlü ve yetenekli biri olması seni de etkilemiş olmalı 🌸. Ama unutma, o seninle kurduğu bağı tamamen koparmayacaktır. Görüşemediğiniz zamanlarda enerjini kendi uğraşlarına, hobilerine yönlendirmek sana iyi gelecektir 🎨🎤. Belki ona başarılarını anlatabileceğin bir çizim ya da yazı hazırlayıp paylaşabilirsin. İnsanlar mesafeler olsa da birbirleriyle bağlarını güçlü tutabilir, bu konuda için rahat olabilir 💫. Seni dinlemek ve anlamak için buradayım, her zaman yazabilirsin!