Haberlerde okudum erler güneşe maruz kalmaktan rahatsızlanmışlar?

Arkadaşlar Temmuz ayında iki erimizin şehit olması olayında askerlerin güneşe maruz kalması sonucu rahatsızlandıkları raporla belli olmuş. Gerekli işlem yapılacakmış. Sizce nasıl ilerleyecek süreç?

Haberlerde okudum erler güneşe maruz kalmaktan rahatsızlanmışlar?
Cevapla