Kısaca şöyle;
1: Sağlık raporu
2:Madde bağımlılığına ilişkin tıp raporu
3:Sabıka kaydı
Ne olduğunu bileyim de ona göre diğer niteliklerine bakarız diye düşünülmüş.
Ben çok beğendim :)

Kısaca şöyle;
1: Sağlık raporu
2:Madde bağımlılığına ilişkin tıp raporu
3:Sabıka kaydı
Ne olduğunu bileyim de ona göre diğer niteliklerine bakarız diye düşünülmüş.
Ben çok beğendim :)

Sabıka kaydı isteğini duymuştum daha önce ama madde bağımlılığı şeysi de iyiymiş. Ben daha önemli bir rapor isterim ama akıl sağlığı ve psikolojik durumu. Malum bazıları sinir hastası ya da takıntılı saplantılı çıkıyor. Bizzat doktora gidip tetkikleri kendim gözlemlerdim. Aynısını bana da yapsınlar sonra manyak karı demesinler ahdhajdjs
Akıl raporu da mı ekletelim :)
Akıl ve ruh sağlığı lütfen
Ruh sağlığına girersek ülkede evlenme oranı %99.99 oranında azalır :)
O yüzden boşanmalar fazla zaten kendini sevmeyen başkasını nası sevsin heğ
Estağfurullah tabiii ki bunu tartışabiliriz. İnsani ilişkilerde aslında -dır, -dür kalıplarıyla konuşmayı sevmiyorum. Hepimiz biriciğiz ve istisnalar çıkıyor. Ancak genele baktığımızda kendiyle barışık olmayan, kendi öz şefkatı bulunmayan kişilerin ilişkilerde yüzeysel ve tahammül sınırının düşük olduğunu tecrübe ediyoruz/gözlemliyoruz. Gecenin üçü gözümü de yeni açtım biraz daha düşüneceğim bu konu üzerine. Afyonum patlayınca devam ederim 💐
Adli Sicil Kaydı
Saglık Raporu
Madde bagımlılıgı saglık raporu
Eski eş listesi daha önce evlenmiş mi kontrol etsin
Evraklar e devletten çıkıyor.
Birisiyle tanıştınızn mı? Hemen gidin bu evrakları isteyin.~😂daha sonra evlenin bakalım bu oglan kimdir? Nedir?
Bu çok normal bea 😃
İstenir bence. Hatta evlenme sözleşmesi bile hazırlanmalı.
1) Evlendikten sonra ayrı yatakta yatılacak
2) Çocuk yapılmayacak
3) Tartışma olacak
4) Boşanma olmayacak
Evlilik sözleşmesi işin içine girerse kadınlar evde kalır 🙃
Yok, kalmaz 😂😂
Şanlıurfa - Baba ve Damat kelimesini okuyunca, kesin altınlar, yatlar, villalar istenmiştir dedim de, çok makul ve gerçekten istenmesi gereken şeyler istenmiş.
Lakin bunlar anlık şeyler. Hayat devam ettikçe önemli olan temiz bir insanın aynı yolda devam etmesidir. Şimdi sabıkası yoktur ama, sonra olmayacağının kimse garantisini veremez.
Senin yerinde ben de olsam, ben de aynı şeylerin istenmiş olacağını düşünürdüm.
Anlık şeyler olduğu konusunda katılıyorum. Hiç bir şeyin garantisi yok hayatta.
Ama önlem almak açısından güzel düşünülmüş bence :)
Bu istekler bazılarına fazla gelebilir ama bir baba olarak çocuğunun hayatında önemli bir yeri olacak kişiyi tanımak istemesi oldukça anlaşılır bir durum. Sağlık, sabıka kaydı ve madde bağımlılığı gibi konular, gelecekte oluşabilecek sorunları önleme amacı taşıyor olabilir. Yine de bu tür taleplerin karşılıklı saygı çerçevesinde ele alınması önemli. Peki, bu istekler sana makul geliyor mu? 😊
Hayır hiç biri fazla gelmez hanım efendi.
Tamamı gereken istekler.
Devrin insanlarındaki en büyük sorunları konu edinen istekler bence.
Anladım, söylediklerinde haklılık payı var. Günümüz dünyasında güven ve sağlam bir temel herkes için önemli. O yüzden, babanın bu dikkatli yaklaşımı sana oldukça makul geliyor gibi görünüyor. 😊 Bu gibi konular bireylerin değerleriyle şekilleniyor. Sen olsan daha farklı isteklerin olur muydu acaba?
Cevap
28Cevap
Evet mantıklı bir karar. ortalık o... çocuğu kaynıyor kimin ne olduğu belli değil.
Kesinlikle.
Ben de çok beğendim.
Her şeyden önce bunlara önem verilmesi.
Aaa gerçekten çok güzel ve mantıklı şeyler istemiş, en azından "altınla para pulla gözü boyanacak bir baba değilim, tek altınım var teslim edeceğim kişiyi bileyim" demiş gibi.
Kesinlikle.
Çok güzel bir tanımlama yaptın.
Teşekkür ederim
Normal bir baba olarak kızını güvenilir birine mi emanet ediyor kime emanet ediyor öğrenecek edecek saldım çayıra mevlam hayrına değil
Kesinlikle çok haklısın
Bence olmalı, evlendikten bir ay sonra eşini öldüren psikopat sabıkalı kişiler gündemden düşmüyor malum.
Evlerden ırak. Allah düşmanın başına bile vermesin.
Bunlar yüzünden evlilik zorlaştı boşanma arttı süresiz nafaka zulümdür evlilik kolaylaştırmak lazım
Bunlar evliliği kolaylaştıran ve sağlamlaştıran şeyler bence ama
Tabi onlarda olmalı
Bu dönemde gayet istenecek şeyler çok normal, ne masum gözüken babyface adamlar psikopat çıkıyor
Kesinlikle çok haklısın hocam.
Bir insanın dış görünüşüne aldanmamak lazım.
Aynen öyle
Dumura uğradım. Soru başlığını görünce "altın arsa vb " şeyler bekliyordum.
Estağfurullah. Olması gerekenler yani
Valla olması gereken şeyler tabiki ama alışkın değilim
Bu zamanda gerçekten istenilmesi gerekenleri istemiş...
Helal olsun diyoruz
Helal olsun valla takdir ettim. Böyle baba vardı da biz mi evlenmedik hahahah 😂😂😂
Ben de takdir ettim
Şaka maka benim babam da böyle. Bir kere diksiyon kurs öğretmenimle tanıştı başıma iş açtı çocuğa yüz çeşit soru dedim baba nüfusumuza mı alacaz 🤣kız babaları da haklı ama scfc
En kıymetli hazine neticede.
Keşke benim de kızım olsaydı sdd
Kız çocukları babalarına düşkün olurlar.
Ben var ya çocukken hep babamla maç izlerdim. Arkasından ağladığım günleri hatırlıyorum. Beni çok sevmezdi babam çocukken ama ben hep sevgisini kazanmak isterdim. Beni sevsin ailem diye dua ederdim işte çocukluk fgg
Bakılacaksa böyle şeylere bakılmalı, ben olsam ben de bunlara bakarım
Evinin arabasının olmaması sorun edilmemeli.
İş konusunda gelirinin ne kadar olduğuna değil, ev geçindirecek biri olup olmadığına bakılmalı gibi
Aynen bir de altın takı ev eşyası listesi falan yapılıyor, çok samimiyetsiz
Mantığa uyan hiç bir tarafı yok.
Takı istenmesine karşı değilim.
Takılar gelin ve damada kalıyor.
Ev eşyası da zaten her türlü alınacak sıfırdan yuva kuruluyor diye.
Şu kadar olacak, şu marka olacak diye liste yapılması saçma bir durum diye düşünüyorum.
Adamın imkanı yoktur vestel alır, imkanı vardır samsung alır örneğin.
Bu konuda marka falan belirtilmesi çok sinir bozucu
Bak işte buna okeyim. Bu istekler makul ve olması gerekenler...
Ben de okeyim.
En başta ev araba iş sorulmasındansa bunları yeğlerim.
Çok mantikli buldum ben hatta sorun olacak hastalık var mi ona da bakılsın isterim
Tabi ki ona da bakılabilir. Kimin ne olduğunu bilemiyoruz.
Çok mantıklı, kimin ne olduğu belli değil zaten yani bu en azından belli önlemler almaya çalışmış
Gelecekte pişman olmamak için yapılması gerekenleri yapmış bence.
Takdir edilesi bir hareket.
Babası iyi yapmış Babama söylim düşünsün bunu
Düşünsün düşünsün. Bir de çevresinden sordursun.
ben söylemeden yapar gibi
Az bile istemis en kiymetlisini emanet edecek
Çok doğru. Akıl raporu da isteseydi keşke
Bence çok haklı jdjdjd
Hem de aşırı haklı
Bence çok güzel. Allah'ın verdiği emaneti (evladını) iyi bir damat ile evlendirmek en doğrusu. Çünkü bunun da sorgusu var vebali var.
Bu devirde şart bence
Ben de öyle düşünüyorum.
Gayet normal ve şart olmalı herkes için
Normalleştirilmesi konusunda aynı fikirdeim..
Urfa'dan kız almak mı bekar kalın Uzak durun
Denerim :)
Dene dene
Mantıklı aslında
Bence de
Sanırım gördüğüm en mantıklı istekler...
Benim de ya.
Asıl istenmesi gereken şeyler👏
Çok haklısın valla ben de öyle düşündüm
Olması gereken bu aslında adam en güzelini yapmış
Kesinlikle. Daha çok şey eklenebilir ama bu da şimdilik yeterli gibi.
Hastane sevk evrağıda veriyor mu 🤣
Acilden alınabiliyor istedikleri ya sorun olmaz burada :D
Yerinde bi istek olmuş
Takdir edilesi valla
Normal ben de aynısını isticem
Hakkındır valla iste.
En güzeli memlekette düzgün insan kalmadı
Çok doğru
Çok mantıklı bir hareket
Kesinlikle
Bu zamanda olması gereken 😅
En mantıklı davranışlardan birini yapmış :)
Kesinlikle
Olabilir neden olmasın
Çok mantıklı bir hareket
Karşı taraf istekte bulunmamış mı?
Haberler şimdilik bu kadar.
- Kafiye Medya
🙄
Devamı gelir inş üzülmeyin.
Kırık habercilik
Gelmiyor
Hala düşünme aşamasındayım yazacağım ya.
Talhayı o halde bırakamam...
Nasıl bir halde?
Bunlari isticek adam yok urfada
O yüzden isteyen biri var diye sosyal medyada gündem oldu :)
Benim yok mesela 😅
Bir de suçun ne olduğuna bağlı bence.
Kavga falan görmezden gelinebilecek bir şey.
Gasp, hırsızlık gibi şeyler olmasın diye düşünüyorum.
Eskisi gibi keleşe dönme durumları yok ya. O biraz abartı yani.
Evet olaylı ve büyük kavgalar nadiren de olsa oluyor. Ama merkezde bu durum biraz daha nadirleşti diye düşünüyorum.
Kavga için araçlardan inene ceza yazıldığı haberi çıktığından beri aşırı seyrekleşti :)
Maalesef olan kavgaların bir çoğu trafikte yaşanıyordu.
Bu sebeple iyi oldu.
Gayet mantıklı bence
Adamın canına tak etmiş demek ki
Herhalde
Erkek de bekâret raporu istemeli
Makul bir istek bence.
evlilik zorlaştırılmamalı
Bu zorlaştırmak değil hocam. Önlem almak.
Sabıka kaydında hırsızlık olan birine verilmemeli mesela.
detayı okumadım kusura bakma haklısın
Estağfurullah, olur öyle şeyler :)
eywallah
mantıklı istekler
Hem de baya mantıklı
Gayette mantıklı
Bence de ya
Ya millet neler yapmak zorunda kalıyo
Mecbur kalınca işte..
Normal yemin ederim her gelin adayı ve ailesi bu belgeleri bu devirde karşı taraftan istemeli
Urfa'da olduğuna göre sabıka kaydı olmayana kız vermeyecek demek ki...
Adam haklı. 😀
Yedi ceddine bakıyorum kardeşlerim evlenirken zaten. 😁
Bence haklı
Sonuna kadar hem de
Güzelmiş herkes böyle yapmalı
Gayet güzel istekler
Kesinlikle. Ben de aynı fikirdeyim.
Mantıklı geldi
Acilen yayılmalı
Çok normal hem de.
Az bile yapmış
Mantıklı jsjsjs
Bence de
Bu zamanda çok gerekli
Diğer illere de yayılmasını temenni ediyoruz
Muhteşem bi tedbir.
Fevkaladenin de fevkinde
Fevkinin de fevkaladesinde
Evet
Evet
Gayet haklı adam
He valla. Takdir edilesi bir davranış
Ben de öyle düşündüm.
Denk gelince çok hoşuma gittiği için paylaştım.
Keşke yaygınlaşsa...
İyi fikir
Haklısın :D
Sacma
Nesi saçma hocam
bence hpv testi de istemeliydi
yani mantikli istekler olmus
Helal olsun valla
Çok yerinde bi karar
Katılıyorum hocam
Bence az bile
Adam haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?