Neden Allah kul hakkıma giren eski erkek arkadaşıma cezasını vermiyor?

Artık ilahi adalet olduğuna inanmıyorum. Duygularımla oynadı, hayatımı mahvetti. Canımla bile tehdit edildim. İlişki bittiği halde senelerce beni rahatsız etti. Yıllar geçti ama Allah bunları yapana cezasını vermedi. O da onunla birlik olup bana kötülük yapan arkadaşları da yıllardır cezalarını almadı. Neden Allah onları günahlarıyla rahat yaşatıyor?

Güncellemeler
9 ay
@@@@
Güncellemeler
9 ay
&&&&
Neden Allah kul hakkıma giren eski erkek arkadaşıma cezasını vermiyor?
Cevapla