Dünya nüfusu 8 milyarı aşmışken niye sürekli dünyada doğum oranı düştü nüfus azalıyor diye yaygara koparılıyor?

Dünya nüfusu 2011 yılında 7 milyarı aşmış 2022 yılındada 8 milyarı geçmiş sadece son 10 yılda bile 1 milyar nüfus artmış dünya nüfusu böylesine aşırı hızlı bir artış yaşamışken son zamanlarda internette niye tam tersi doğumlar düştü dünya bitti diye haberler görüyoruz anlam veremedim?

Dünya nüfusu 8 milyarı aşmışken niye sürekli dünyada doğum oranı düştü nüfus azalıyor diye yaygara koparılıyor?
Cevapla