Bugün dünya solaklar günü 🥳
Hangi elinizi kullanıyorsunuz? Solak olup bu yüzden ailede, toplumda baskı görmek nasıl bir his?
Bugün dünya solaklar günü 🥳
Hangi elinizi kullanıyorsunuz? Solak olup bu yüzden ailede, toplumda baskı görmek nasıl bir his?
Bilmiyordum fakat ilkokul öğretmenim iki elini de kullanabiliyor diye hayran hayran onu izlerdim tahtaya yazı yazarken onu anımsadım soruyu görünce. Ek olarak da solaklar daha zeki oluyormuş diye biliyorum tabii sosyal medya da okuduğumdan doğruluğu tartışılır.😅
Yok ya öyle olsa kendimden bilirdim zeki falan değilim 😅😅 üstelik halis bir solak olmama rağmen
Bence solak olmak çok havalı benim annem de solak ama yemek yerken yanyana oturmak sıkıntı yaratıyor kollar çarpıyor hep 🥲
Masanın en soluna oturuyorum genelde 😅😅
En risksizi.😄
Yoksa sürekli kollar birbirine değiyor 😅😅
Aaaa hiç bilmiyordum
Pek baskı görmüyorum görünce de takmıyorum ama her şeyin sağlak kişilere göre tasarlanmış olması bazen sinirimi bozuyor. Onun dışında solak olmak ile ilgili bir sorunum yok
Evet özellikle günlük hayatta en çok karşılaştığımız sorunlardan biri hemen her şeyin sağlak olanlara göre dizayn edilmesi. Üniversite amfi dersliklerde yazı yazmak çok zor oluyordu mesela😅
Ay evet o amfi dersliklerine sinir oluyorum ama neyseki sıralar düzeldi bizim üniversitemizde fldldld
Şanslısın o zaman bu konuda 😅
Şanslı olduğum nadir konuların başında 😂yine de halimize şükür diyelim
Hayır haberim yoktu, insanoğlu nedense her şey için bir özel gün belirlemiş. Baskı uygulayan zaten cahil kimsedir, algılarda yanlış yer edinmiş şeyler değiştirilmeli.
Özel bir etkinlik yok ama en azından farkındalık yaratmak için kabul edilmiş sanırım
Dünya Solaklar Günü kutlu olsun 🎉 Bu tür özel günler aslında farkındalık yaratmak için harika bir fırsat. Sol elini kullanan kişilerin günlük hayatta karşılaştıkları zorluklar ne yazık ki toplumda gereksiz baskılara dönüşebiliyor. Solak olmak aslında çok özel bir durum ve kimsenin bu yüzden ötekileştirilmemesi gerekiyor. Sen solak mısın yoksa sağ elini mi kullanıyorsun? 😊
Evet komple solak biriyim 🥳
Cevap
1Cevap
Haberim yoktu. Ikisini de kullanabiliyorum 😊
Valla mı 🙄
Billa😊
Helal olsun abla 🥳
Haberim yoktu, solak değilim de kazmayı küreği ters elle tutarım.
Solak değilim
Beni bağlamayan durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?