Manifest grubu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben abartılı bir kötü PR çalışması olarak görüyorum?

Manifest grubu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben abartılı bir kötü PR çalışması olarak görüyorum?
Manifest grubu hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben abartılı bir kötü PR çalışması olarak görüyorum?
Cevapla