Bir kuaför nişan makyajını gizleyen müşteriye "Bir daha salonuma adım atma" dedi, bu davranışa ne dersiniz :D?

Hiiiii! şu an sosyal medyada gördüğüm çooook ilginç bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Paylaşan birinin kuzeni geçen gün nişanı için kuaföre gitmiş, saçını ve makyajını yaptırmış ama nişan olduğunu söylememiş, sonra kuaför bunu öğrenince resmen çıldırmış ve kişiye "Bir daha salonuma gelme" diye mesaj atmış :D :D

bazıları kuaförün haklı olduğunu düşünüyor, bazıları da kişinin özel hayatını paylaşmak zorunda olmadığını söylüyor. Valla bence kuaförler bu konuda çok gaddar. 5.000 tl ödemiş normalde.. nişan olduğunu söylese 15.000 olurdu :D

Bir kuaför nişan makyajını gizleyen müşteriye Bir daha salonuma adım atma dedi, bu davranışa ne dersiniz :D?
Bir kuaför nişan makyajını gizleyen müşteriye "Bir daha salonuma adım atma" dedi, bu davranışa ne dersiniz :D?
Cevapla