Siz olsaydınız ne yapardınız ve ne tepki verirdiniz?

Bugün babam balkondayken içerde şarjda olan telefonuna üst üste 6 mesaj geldi bildirim sesinden merak ettim baktım... Whatsappta Rukiye diye bir kadın babama senden 2 çocuk istiyorum biri kız biri oğlan olsun tarzı saçma sapan şeyler yazmıştı sonda da sen beni görmezden geldikçe çıldırıyorum seni seviyorum vs demiş. Mesajların fotoğrafını alıp sildim numarayı da alıp aradım kimle görüştüğünü sordu ben de " az önce afilli cümle yazdığın 50 yaşındaki adamın kızıyım dedim" suratıma pat diye kapattı.. çok korktu sesinden belliydi..
Neyse engelledi beni WP yazdım seni bulur olduğun yeri sana dar ederim bu mesajlarını da 7 cedine yollarım dedim. Hemen babamı engellemisti, beni de engelledi... Babama da bişey demedim henüz o da fark etmedi ama sinirli olduğum için hala eve gitmedim çünkü deliye döndüm... Lütfen nasıl bir yol izleyeyim? Kadının numarasını dagistasım var çok öfkeliyim içim sogumuyor olay üstünden 6 saat geçti ama azıcık sogumadi öfkem.. siz ne yapardınız?
Yargılamayın lütfen, ailmizi secemiyoruz neticede.. emin olun böyle bir şansım olsa onu secmezdim :'(
Siz olsaydınız ne yapardınız ve ne tepki verirdiniz?
Cevapla