80 bin liraya lise, 120 bin liraya ortaokul+lise diploması vermişler. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ankara başsavcılığının, Gazi Üniversitesi ve Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) görevlileri adına üretilen sahte e-imzalarla üniversite diploması ve ehliyet düzenleyen ve ehliyet sınav sonuçlarını değiştiren şüphelilerle ilgili soruşturması sürüyor.

134 şüpheli hakkında mayısta dava açıldı. Temmuzda tamamlanan ikinci iddianameyle 65 kişi daha davaya dahil edildi. Sanık sayısı böylece 199’a yükseldi. Şüphelilerden 16’sı tutuklu.

İddianamede 65 sanığa ‘kişisel verileri hukuka aykırı olarak ele geçirmek veya yaymak’, ‘bilişim sistemindeki verileri bozma yok etme, erişilemez kılma, sisteme veri yerleştirme’, ‘bilişim sistemine hukuka aykırı müdahale suretiyle haksız çıkar sağlama’ suçlamalarıyla beş yıldan 50 yıla kadar hapis cezası talep ediliyor.

DHA‘nın haberine göre soruşturma kapsamında incelenen telefonlarda ‘Fatma Kurs’ ismiyle kayıtlı kişiyle IBAN paylaşımları, 80 bin liraya lise diploması, 120 bin liraya ise ortaokul-lise diploması teminine ilişkin mesajlar çıktı.

80 bin liraya lise, 120 bin liraya ortaokul+lise diploması vermişler. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
80 bin liraya lise, 120 bin liraya ortaokul+lise diploması vermişler. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla