Mahallenizde madde satıcısı biri hapisten yeni çıktığında öldürülse üzülür müsünüz?

Anası gece yarısı mahalleyi inletti gecenin bir buçuğunda. En son ambulans çağırdılar kadın çok fena oldu. Çocuğu ile sahilde gezerken adamı bir yere çağırmış ve vurmuşlar. Olan çocuğuna olmuş ama büyüdüğünde öyle bir babayla büyüyen çocuk da sağlam bir psikolojide olmazdı bence. Belki oğlunu da zehirlerdi veya çocuk ergenlik dönemi falan babasının cebinden merak edip çaktırmadan alırdı. Ben üzülemedim böyle düşününce de. Kim bilir hangi ailenin canını yaktılar da b*k yoluna gitti biçiminde düşündüm. Anasının yerinde olsam da üzülmem diye düşünüyorum ama yerinde değilim. Çok fazla yorum yapıp kınamak istemiyorum başıma gelir diye. Neticede ben anne değilim. Evli değilim, belki ondan böyle düşünüyorumdur. Yine de Allah yerine koymasın inşallah.

Mahallenizde madde satıcısı biri hapisten yeni çıktığında öldürülse üzülür müsünüz?
Cevapla