Avrupalı erkekler karısına daha sadık, daha destekçi, daha az obje gözüyle bakarken Tc erkekleri neden bu kadar toksik?

Avrupalı adamların karılarına bakıyorum özellikle Almanya aşırı doğallar ve bizim ülkeye göre kadınlar aşırı bakımsız görünüyor. Özensiz giyiniyorlar. Yani süslü değiller yüzleri çok solgun ve saçları özensiz. Ama yine de adamlar karılarına sadıklar, destekçiler, değer veriyorlar… Yemin ediyorum bizim TC erkekleri iki yanık sarı kadın görünce hemen evi barkı terk ediyorlar. Neden bizim Türk erkekleri bu kadar materyalist? Türk kadınlarını diğer kadınlarla kıyaslamaktan zevk alıyorlar? Ki Kendileri de Türk kadınının dnasını taşırken?

Avrupalı erkekler karısına daha sadık, daha destekçi, daha az obje gözüyle bakarken Tc erkekleri neden bu kadar toksik?
Cevapla