Ben bi ülkücü olarak durumdan memnunum barışta emeği geçenlere teşekkür ederim pkk lideri öcalan büyük bir adım attı ülkemiz için hayırlı olmasını temenni ederim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
11 ay1983'ten bu yana çözülemeyen bir mesele bu. 600 milyar dolardan fazla harcama yapıldı terör yüzünden. Binlerce kaybımız oldu. Bu barış bir yandan umut verici ama ben biraz da karamsa bakıyorum.
PKK-YPG'ye neler vaat edildi? Sınırlarımızı korumak için Suriye ve Irak'taki üsler kalıcı olmaya devam mı edecek? Hadi bu üsleri kapatıp sınırdan içeri çekildik, yarın bir gün farklı bir liderin etrafında toplanıp sınırdan havan saldırıları yapmayacakları ne malum? Sıcak çatışmayı belki durdurdun ama bu anlaşma bölücülerin zihniyetini değiştirecek mi? Hiç sanmıyorum. Bu biraz kısa süreli soluklanma gibime geliyor.
Tarihte hiçbir Türk devleti, terör olarak addettiği bir grupla masaya oturup anlaşma yapmamıştır. Örneklerine çok az rastlanır. Osmanlı-Kavalalı örneği gibi ancak devletin gücü olmadığı için bir nevi mecburdu. Yoksa her zaman bölücülerin başları ezilmiştir. Muhatap alınan örgüt uluslararasında hukuken tanınan bir devlet değil, müstakil hareket eden bir örgüt. Abdullah Öcalan'ın etkisi hâlâ devam etse de bu herif geberdiğinde bu anlaşma da bitecektir. Bana kalırsa iş o noktaya varmadan başıboş olanlar saldırılarına devam eder, bizimkiler de ''kandırıldık'' deyip geçiştirir yine. Ama umudum o ki, umarım bu sefer başarılı olurlar. Yine de zihniyet yapısı değiştirilmeden kalıcı barışa inanmıyorum.
01 Yorumla
Soran11 ayDaha mantıklı bi yorum görmedim
En İyi Cevaplar
- Gündem konusunda 524 cevap paylaştı.
11 ayBir Ülkücu değilim.. Nerdeyse devlet kurumunu gereksiz bulan bir insanım ama su cümleleri ben kurmam. Yaşamış herşeyi yok sayıp terör üstünden pazarlık yapmayı. Hayatını kaybeden şehit olan öğretmen polis asker herkese nasıl bir açıklama yapılacağını çok merak ediyorum.. Gerçek bir ülkücünun bu kelimeleri edeceğini işe hiç sanmıyorum...
23 Yorumla
Soran11 ay😉😊
- 11 ay
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konunun Türkiye açısından ne kadar hassas olduğunu biliyorum ve her açıdan dikkatle yorumlanması gerekiyor. Şayet PKK, gerçekten silah bırakmışsa bu uzun süredir devam eden bir çatışmanın nihayete erdirilmesi adına tarihi bir adım olur. İnsanların barışa olan özlemi, bölge halkının ve tüm Türkiye’nin güvenliği, çok daha huzurlu günlere duyulan umutla berraklaşıyor.
Ancak barış ve uzlaşının sürdürülebilir olması, sadece bir grubun silah bırakmasıyla değil, gerçek bir toplumsal diyalog ve çözüm sürekliliğiyle mümkündür. Senin de dileğin gibi umarız ülkemiz için hayırlı sonuçlar doğurur. Barışın her adımı, hepimize nefes aldırır. Bu tarihi anı olgunlukla ve umutla karşılamak güzel! 💙 Peki ya sen, silah bırakmanın kalıcı bir barışa dönüşeceğine inanıyor musun?00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
15Cevap
Gündem konusunda 2b cevap paylaştı. Size koyun diyorlar ya, hak veriyorum. Cidden koyunsunuz.
PYD - YPG Silah bıraktı da, bizlerin mi haberi yok? PKK'nın üst kolu kim? Araştır biraz. Şu cehalet modundan çıkın artık.
26 Yorumla
Soran11 ayYpg bizi ilgilendirmiyo kanka onlar suriyede
Soran11 ayŞeriat kuracaz catla 😄
Soran11 ayCahilsin 😊
11 aySana da başlarım PKK liderine de başlarım liderle be? Hepiniz teröristsiniz ya da hepiniz kuş beyinli siz defolun gidin be bu ülkeden
23 Yorumla
Soran11 ayTamam gidiyoruz al senin olsun ülke 😊
- 11 ay
Ülke zaten benim 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Soran11 ayKral
3 binden fazla suça karışmamış örgüt militanı ülkeye girebilecek, araplar pakistanlılar zaten başımıza bela oldular derken birde bu çıktı
12 Yorumla
Soran11 ayYapacak bir şey yok
Sen ülkücü falan değilsin. Provokatörsün. Bırakın bu yalan dolan işleri.
21 Yorumla
Soran11 ayBahçelidemi provakatör 😊
11 ay40 yıldan fazladır varlığını sürdüren bir örgüt bugün silah bıraktım barış olsun diyorsa mutlaka çıkarı vardır. Yakında kokusu ortaya çıkar.
10 Yorumla- Gündem konusunda 583 cevap paylaştı.
11 ayhep aynı tiyatro. artık cevap veresim bile gelmiyor.
01 Yorumla
Soran11 ayboş ver kank sen ice latteni yudumla
- Gündem konusunda 965 cevap paylaştı.
11 aypkk lideri mi adım attı hayret erdoğanı kutlayan yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayMadem bırakacakları vardı da niye ta en başında bırakmadılar da yıllarca terörle mücadeleye para harcamak zorunda kaldı bu ülke
01 YorumlaTeröristlerden medet umanların bu milletin içinde yeri yok.
22 Yorumla
Soran11 ayMedet uman kim
Gizli Üye(45 üstü)11 ayYa digerleri bunlar onlara katilacak kandirma var sanki he
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 aysehitlerin kanı yerde kaldı simdi onlarla anlasma yapiliyor saka gibi
32 Yorumla
Soran11 aySon buldu artık kötü mü
11 ayUlkucuyum diyip Öcalan'a olumlu konuşmak...
10 YorumlaAmerika ne derse o olur
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayülkücü :) ülkün ne? ne yapıyorsun o ülkün için?
25 Yorumla
Soran11 ayBarışı destekliyorum 😊
- 11 ay
Bu ülke için gereken o *tlerin sonsuza kadar yok olmasıdır, barış falan değil.
Cevap sahibi11 ayevde yatıp ülkücü oluyorsunuz sizde :) yattığın yerden barışı destekliyorsun öylemi. bari balkondan çıkıp haykır ilan et.
Soran11 ay😊😊
Cevap sahibi11 ayparmaklarını kurt şeklinde yapabiliyor musun bari :) ülkenin ülkücülerinin çoğu sadece bunu yapabildiği için ülkücü.
oysa ne çalışıyor ne üretiyor nede vergi veriyorlar. torpilli işe gir dese hemen giriyorlar :)
Gizli Üye(18-24)11 ayOnca şehit ne olacak peki?
234 Yorumla
Soran11 ayAllah rahmet eylesin bundan sonraya bakmak lazım
Cevap sahibi11 ayAynısını şehit ailelerine söylersin o zaman bundan sonrasına bakmak lazım diye
- 11 ay
Eğer kendi isteğiyle dağa çıkan aponun itlerinin ailesini diyorsan, zaten ülkeyi bölmeye çalışan adam (adam dediğim için kusura bakmayın) bunları yaşatırsa sorun Jöh veya Pöh ün bunları gördüğü yerde indirmesi evrendeki en doğru karardır, bu bizim ülkemize özel değil ayrıca sen git dünyanın en özgürlükler ülkesi olarak bilinen ülkelerine ve o ülkelerin toprak bütünlüğünü bölmeye çalış adamın iç organlarını 7 ayrı paket yapıp gönderirler
- 11 ay
Teröristler de bir zahmet acı çeksin yani
- 11 ay
@EmrexyZ10 kimse bolmeye calsimadi hakkimiz gasp edildi hakkimizi istedik biz ulkede ana dilimizi konusamiyorduk zorla bizi turk yapmaya zorladiniz turkce bilmeyenlere islenceyle zorla turkce ogrettiniz ve hakli mucadelinin yaninda verilmis bir kac sehit sonuc zafer cokta takmamak lazim her zaman bedeller odenir
- 11 ay
Öncelikle sanki sebepsiz yere bu olaylar yaşanmış gibi mağduru oynamayı mantıklı bulmuyorum bu olayların en başına bakarsak Atatürk zamanında 16 tane isyan var bu isyanlar yüzünden Misakı Milli hedeflerinden olan Musul konusunda direnemiyoruz ki bunun sonucu biliyorsundur şeyh sait asılıyor yani sanki nedensiz. Yaşadığımız ülkenin adı Türkiye ve dili Türkçe kendi arasında herkes istediği konuşuyor ama siz çıkıp da TBMM de Meclistekilere Türkçe haricinden başka dil konuşturamazsınız eğer siz şeyh sait in yaptığı gibi savaştan yeni çıkarak ülkesini kurtarmış askere kurşun sıkarsanız karşılığını alırsınız hem şuanda sanki kürt biri kürt diye hakları alınıyor Türk çocuğu da Kürt çocuğu da eşit haklara sahip Anadolu daki Türk bütünlüğünü bölmeye çalışmadığı sürece hiç bir Türk ün kürde yaptığı bir şey yok
- 11 ay
Gençler bakın bir ablanız olarak şunu diyeyim yaşıma bakmayın terörün milleti olmaz onları Amerika kullanıyor Amerika nın amacı Doğu Anadolu da kargaşa çıkarıp Suriye ye yaptığı gibi Anadolu ya Amerikan askeri getirmek eşimle bu konuyu çok konuştuk ki ikimizinde ırkı farklı ama o konuda anlaştık Türk de Kürt de bir arada yaşayan insanlar asıl düşman birbirleri değil Amerika İsrail İngiltere gibi ülkeler
- 11 ay
Yaşıma bakmayın derken yaşım doğru değil burada yazan
- 11 ay
Abla ben şahsen Türk Kürt olarak nitelendirmedim vatanın bütünlüğünü savunanlar ve teröristler olarak sınıflandırma yaptım bu iki grubun ırkına bakmıyorum bana göre Kurtuluş Savaşın da ülkesini kurtarmış kahraman askerime kurşun sıkan da teröristir şuanda askerime sıkan da ki bu tüm hukuk olsun anayasa olsun onaylanmış birtakım kimsenin ırkçılık yaptığı insanlar doğuştan seçemediği özellikleriyle yargılanamaz zaten
- 11 ay
Öyle dediysen yani zaten orası öyle işin aslı askere kurşun sıkanlarla zaten barış yaptığı yok kimsenin ama barış yapması ve bir olması gerekn Türk ve Kürt insanlar
- 11 ay
@EmrexyZ10 biz kurtulus savasinda can verdik can aldik ne icin topragimiz icin yine olsa yine yapariz amenna seyh saitin isyani kurtlukle degil islam isyaniydi bize yamamaya calistiniz savas bitti ulke kurtuldu silahlari teslim edin dendiginde bir dogu halki itiraz etmedi sonra ne oldu kalktilar bizi bombaladilar sabiha gokcenin kendi aciklamasi cephanem yetmedi yoksa butun doguyu yok edecektim diyor sebep kurduz aleviyiz cerkeziz turkum demiyoruz diye ben turkiye vatandasi kurdum bunu inkar edecek degilim ben bunu inkar etmiyorum diye zulum goruyorsam kusura bakma suc brnim degil sizindir ayrica ilk kani onlar akitti kurtulus savasina kadar bir sorunumuz yoktuda savastan sonrami aklimizi kaybettik omuz omuza carpistigimiz milete kursun sıktık bizim derdimiz vatani bolmek olsaydi savastan sonra hic turkiye bayragini dikmezdik cunku butun dogu kendi halki savsini verdi bir takviye bir birlik gonderilmedi canakele diyip duruyorlar bize masal anlatiyorlar savas bir tek canakaledemiydi urfa antep mardin adiyaman sirnak ve daha nicesini biz kendi halkimiz savundu sonra savas bitince neden bize saldirdilar doguda kiz kalmadi hepsine tecavuz ettiler ac kopekler gibi saldirdilar hadi tamam diyelim isyan yapti seyh sait o urfadaydi erzurum adiyaman dersim sirnak hakkari ve daha nice dogu sehrinin sucu neydi ayni haklara sahip diyorsunuz nerden ayni haklara sahibiz kurdum dedigim anda teroristmisin sorusuni omrum boyunca duydum ben sen hic duydunmu dagda turkte var duymadin okulda ogretmenler sizi canim cicim diye severken bizi cahil kurtler geri kafalilar diye tokatliyordu siz aklinizi kafanizi derse verirken biz derdimizin vatani bolmek olmadigini anlatiyoruz ayni haklara sahipmisiz ben askerde anamla kurtce konustum diye duymadigim hakaret kalmadi anam turkce bilmiyor dedigim halde ayni haklara sahip degiliz siz gelecek kurma savasindasiniz biz kendimizi kabul ettirme savasindayiz
- 11 ay
@SılaaaaBen biz kardesce yasamaya raziyiz ama turkler degil illa turkum diceksin diyorlar ben turk degilim ben turkiye vatandasi kurdum bayargima canim feda ama sen kalkip turkiye bayragina turk bayragi dersen o bayrakta benim degil cunku ben turk degilim olmadigim bir seyi ssvunmam
- 11 ay
@H6335dem ben hiç bir Kürde ön yargılı bakmadım son bir kaç yıla kadar ırk tanımının bir önemi olduğuna inanmıyordum ki hayatım boyunca hiç bir insanı ben doğuştan seçemediği özellikler ile yargılamadım o yüzden bunu bana değil zaferli olarak gezinen aşırı milliyetçilere söyle o zaman ben zaten Türk bayrağı demişsin Türkiye bayrağı demişsin takılmadım ırkını inkar etmeni de beklemedim o annenle Türkçe konuştun diye hakaret edenler de sağlıklı insanlar değil
- 11 ay
@EmrexyZ10 ayrica bende askerden once cok karsiydim dagdakilere desteklemezdim de nefret ederdim askerde anladim ki bu yila gelmisiz hala benim irkima karsi cikiliyorsa ustelik vatani gorevimi yapmak icin geldigim yerde anladim ki eger oyle bir orgut kurulmasaydi biz birak ulkede konusmayi yasayamazdik bile sen yapmiyorsun dogru ama 100 kisiden 95 kisi yapiyor
- 11 ay
- 11 ay
Ama ben hala teröre karşıyım çünkü bu sefer Türk te Kürt te birbirini öldürüyor bu İngiliz ve Amerikan ların işine geliyor işte dediğin gibi eskiden bu insanlar aynı cephede savaşmış omuz omuza şuanda da barışıp aynı cephede savaşmalı kendi aralarında değil ortak düşmanlara karşı
- 11 ay
@EmrexyZ10 biz aslinda ne istoyoruz biliyonmu biz artik bu konulari konusmaktan yorulduk biz bi sorularin muhattabi olmaktan yorulduk biz artik bu konulari konusmak istemiyoruz biz ulkede bir sorun olmadigimizi en ozgurce ana dilimizle ifade etmek istiyoruz meclis dedin o meclis sadece turk meclisi degil alevi kurdu lazi cerkezi butun millete ana dillerinde hitap edemeyecekse ne ise yariyor o meclis
- 11 ay
@SılaaaaBen ben hepsini yasayarak gordum hepsini yasadim kendim 27 yasina kadar hdp ilk secim barajini asti biz konyada mevsimlik isciydik oy kullanmaya bile kimse gitmedi ordakilerin asmissa bizim sucumuz ne ama ne yaptilar bir gece silahla baskin verdiler kaldigimiz cadirlara kadin coluk cocuk demeden ates ettiler kac ailenin cadirini atese verdiler yuzlerce ailenin yoluni kestiler isten donerken arabalarini yaktilar cocuk kadin demeden hepsini dovduler kac cocuk kadin komada oldu haberiniz bile yok
- 11 ay
@H6335dem zaten bende öyle düşünüyorum benim tek derdim ablanın da anlattığı gibi ülkede savaş çıkarsa ülkeye Amerikan askerinin gelicek olması Suriye de olduğu gibi yoksa bana göre de millet uzaya çıkıyor biz hala insanları doğuştan seçemediği ırkları yola yargılıyoruz benim fikrim hep oydu ülkede Türkün de Kürdün de Lazında Çerkezin de hepsine insan gibi aynı şartlarım verilmesi ve hiç birine daha çocukken ırkını söylediğinde göz devirilmemesi ama savaş iki tarafında işine gelmiyor abla demiş mesela Amerika işin içine girerse kimse bir şey yapamaz yoksa herkese eşit haklar verilsin buna ben ses çıkarmam ses çıkaranın da ses çıkarmaya hakkı yok zaten
- 11 ay
- 11 ay
@SılaaaaBen simdi o kardesi anasi babasi oglu olen insan daga cikinca senin ona vatan hayini ya da terorist demeye hakkin yok cunku onu orya sen gonderdin senin yuzunden cikti orya baska yol birakmadin sen derken yanlis anlama sahsini kast etmiyorum ayrica emre haklisin 1990 da apo cagri yapti basin toplantisi yapti gelin bunu cozelim savas bitsin artik kurtlerin hakkini verin diye ama kimse muhattap bile olmadi biz guclu ulkeyiz biz kimseyle pazarlik yapmayiz dediler ya turkum diyecen ya bu diyardan gidecen dediler gitmedik vatanimizi nasil birakiriz biz sonuc bu iste
- 11 ay
@SılaaaaBen biz butun kurtler destekliyoruz desteklemeyen turkler onca sehid ne olcak diyorlar dsgdakini bos ver o mevsimlik iste anasi babasi kardesi oglu olen ne olcak biz bunun hesabini yapmiyoruz biz kan degil baris istiyoruz bizim tek korkumuz 1900 de gibi bizi silahsiz birakip bizi katletmeleri yoksa bizde baris istiyoruz emin ol butun kurtlerde istiyor
- 11 ay
Tamam işte bence de savaşmak çözüm değil zaten kan dökerek anlaşılamayacağı aşikar iki tarafın da barışıp bir arada yaşaması en iyisi bence de artık böyle şeylerle uğraşmaktansa iki tarafın kardeşçe hakaret etmesi yani
Gizli Üye(18-24)11 ayTrör hala bitmedi. İçimizde çok hain var.
20 Yorumla
11 ayLider bari demeseniz
22 Yorumla
Soran11 ayElebaşı işte
- 11 ay
Daha iyi bu
- Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı.
m 11 ayKomik
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayChpyi nasil sattilar ama :)
01 Yorumla
Soran11 ay😁😁
Gizli Üye(30-35)11 ayAynen öyle kanka
00 Yorumla
11 ayİyü olmuş
00 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer