Konvoylar yapmışlar halaylar çekiyorlar sevinçten. Bizim taraftan ise böylesine sevinçli tepki olmadı. Silah birakmalari bizim işimize yarayacaksa durum neden böyle?

Konvoylar yapmışlar halaylar çekiyorlar sevinçten. Bizim taraftan ise böylesine sevinçli tepki olmadı. Silah birakmalari bizim işimize yarayacaksa durum neden böyle?

Bunu zaman gösterecek. Ya gerçekten bitecek bu terör ve canlar, milyar dolarlar gitmeyecek, ya da insanlıktan anlamıyorlarsa bu sefer iç temizlik yapılacak. Yani meclisten başlanacak. Ön yargılı, partici yaklaşmsyaın bu olaya. Terör çok şey götürdü bizden. Hiç olmadığı kadar yskınız bitirmeye. Ya onlar bitirir ya biz bitiririz o güce sahibiz
Silah bırakma meselesi her iki taraf için farklı duygular uyandırabiliyor. Örgüt tarafındaki kutlamalar, "bir kazanımı kutlama" ya da "sürecin sonlandığını duyurma" gibi anlamlar taşıyabilir. Ancak Türkiye tarafında mesele daha çok güvenlik ve barış açısından bir kazanım olarak görülüyor, bu yüzden coşkulu tepkiler yerine temkinli bir yaklaşım sergilenebilir. Bu durum, barış sürecine duyulan ihtiyatla da bağlantılı olabilir. Sence toplum olarak olaylara daha fazla umutla mı yaklaşmalıyız? 🤔
Cevap
9Cevap
Türkiye yok saydığı bir Grubu anlaşma yaparak tanıdı aslında ve bu adım da Türkiye'den geldi. Yani bunrda ki olay kimin lehine
Silah bırakma karşılığında bir şey kzanacaklar bence. Çkarları var bu işten.
Bunlara bir imtiyaz verildi ama milletten gizliyorlar, yakında olan yine türk milletine olur
Suyu sonradan çıkacak, verilen vaatler daha ortaya çıkmadı
Senin oğlun kızın dağa çıkmış terörist olsa, ve silah bırakıp evine dönse sevimeyecek misin
ABD uşaklarının sevinmesi normal.
Adam " Zafer kazandık." dedi. :)
Derin uykudasınız derin, ne desem boş
Ne verdiler karşılığında sence
Barış severler demekki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?